تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۹۲۵۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برترین‌های لیگ تیراندازی با کمان خوزستان معرفی شدند
 رییس هیات تیراندازی با کمان خوزستان گفت: چهره‌های برتر رقابت‌های لیگ تیراندازی با کمان خوزستان مشخص شدند.

رضا رضایی  اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر تیراندازی باکمان خوزستان ۱۵ و ۱۶ آذرماه به صورت متمرکز و با حضور ۴۴ ورزشکار در قالب ۶ تیم به میزبانی هیات تیراندازی باکمان خوزستان در سالن مجموعه فرهنگی و ورزشی اداره کل راه و شهرسازی واقع در اهواز برگزار شد.

وی افزود: هیات تیراندازی با کمان امیدیه، هیات تیراندازی باکمان دزفول، نفت امیدیه، مجتمع تفریحی کرانه، هایپرمارکت شنبدی و آذرخش امیدیه تیم های حاضر در این رقابت ها بودند که در پایان به نفرات برتر مدال قهرمانی و جوایز نقدی اهدا شد.

رییس هیات تیراندازی با کمان خوزستان با بیان اینکه مسابقات در مسافت ۱۸ متر و در ۲ رشته ریکرو و کامپاند در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: در بخش ریکرو آقایان تیم های هیات تیراندازی باکمان دزفول، هیات تیراندازی باکمان امیدیه و مجتمع تفریحی کرانه عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش کامپاند آقایان هیات تیراندازی باکمان امیدیه، مجتمع تفریحی کرانه  و هیات تیراندازی باکمان دزفول عنوان اول تا سوم مسابقات را به خود اختصاص دادند.

رضایی گفت: در بخش ریکرو بانوان تیم های مجتمع تفریحی کرانه، نفت امیدیه و هیات تیراندازی باکمان امیدیه اول تا سوم شدند همچنین در بخش کامپاند بانوان تیم‌های مجتمع تفریحی کرانه، هیات تیراندازی باکمان دزفول اول و دوم شدند. در این بخش نفر سوم به حدنصاب نرسید.

وی با اشاره به اینکه مسابقات در سطح بسیار خوبی برگزار شد گفت: معتقدیم برگزاری مسابقات لیگ به رشد و توسعه تیراندازی باکمان استان کمک کرده و باعث ایجاد انگیزه نزد تیراندازان می شود. 

رییس هیات تیراندازی باکمان خوزستان گفت: پس از سال‌ها که هیات تیراندازی با کمان استان در شرایط خوبی قرار نداشت، با هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد، نقطه عطفی در این رشته ورزشی رقم خورد و در تلاش هستیم تا شرایط بهتری برای این رشته به وجود آوریم.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات لیگ، نویدی برای تیراندازی باکمان خوزستان است گفت: امیدوارم در آینده با فعالیت هیات های شهرستانی شاهد اتفاقات بهتری باشیم و در ادامه نیز برای حضور نمایندگان استان در تیم‌های ملی تلاش بیشتری صورت می‌گیرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار