تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۹۲۶۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ادامه برف و باران در کشور تا دو روز آینده
 کارشناس سازمان هواشناسی گفت: بارش برف و باران در نقاط مختلف کشور تا چهارشنبه این هفته ادامه دارد اما بعد از آن سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود و در بیشتر نقاط کشور جوی آرام و پایدار خواهیم داشت.

فریبا گودرزی افزود: امروز (۱۷ آذرماه) بیشتر مناطق کشور بارندگی خواهند داشت که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود و در مناطق جنوبی‌تر با رگبار و رعد و برق و در بخش‌های مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است. 

وی اظهار داشت: امروز شدت بارش‌ها در شرق کهگیلویه و بویراحمد، بخش‌هایی از مناطق فارس، غرب چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان، شمال بوشهر، بخش‌هایی از هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان خواهد بود، فردا در نیمه شرقی و بخش‌هایی از هرمزگان، بارش‌ها ادامه دارد البته سواحل خزر و شمال غرب نیز امروز بارش‌های پراکنده خواهند داشت، فردا اواخر وقت این سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود. 

گودرزی ادامه داد: سه‌شنبه عبور امواج تراز میانی جو را از روی نیمه جنوبی کشور داریم که بارش‌ها در جنوب، جنوب شرق و جزایر خلیج فارس تشدید می‌شود و گاهی به صورت رگبار و رعد و برق‌های شدید و وزش بادهای گاهی شدید همراه خواهد بود و بارش‌ها در جنوب فارس، جنوب بوشهر، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان شدید خواهد بود.

وی گفت: چهارشنبه بارش‌ها در این مناطق ادامه دارد اما پنجشنبه در بیشتر مناطق جوی پایدار خواهیم داشت، از امروز تا چهارشنبه آب‌های سواحل جنوبی کشور مواج است و از از فردا تا چهارشنبه و پنج‌شنبه کاهش تدریجی دما را در بیشتر مناطق کشور داریم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار