تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۱۹۲۶۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاکید لایحه بودجه 99 بر استفاده پزشکان از کارتخوان
مطابق لایحه بودجه 99، پزشکان مجددا موظف به استفاده از دستگاه کارتخوان شدند و مقرر گردید 10 درصد حق الزحمه پزشکان به عنوان مالیات علی الحساب پرداخت گردد.
  مطابق بندهای «ی» و «ک» تبصره 6 لایحه بودجه سال 99 کل کشور، پزشکان مشابه امسال موظف به استفاده از دستگاه کارتخوان شدند و مقرر گردید 10 درصد حق الزحمه پزشکان به عنوان مالیات علی الحساب پرداخت گردد.

ی- کلیه صاحبان حرف و مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت آنها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی ایران و یا سازمان نظام دامپزشکی و سازمان دامپزشکی ایران صادر میشود، مکلفند در چهارچوب آییننامه تبصره(٢) ماده(١٦٩) قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ٤/١٢/١٣٦٦ و اصلاحات و الحاقات بعدی آن از پایانه فروشگاهی استفاده کنند.

ک- کلیه مراکز درمانی اعم از دولتی، خصوصی، وابسته به نهادهای عمومی، نیروهای مسلح، خیریهها و شرکتهای دولتی مکلفند ده درصد (١٠ (%از حق الزحمه یا حق العمل پزشکی پزشکان که به موجب دریافت وجه صورتحسابهای ارسالی به بیمه ها و یا نقدا از طرف بیمار پرداخت می شود به عنوان علی الحساب مالیات کسر کنند و به نام پزشک مربوط تا پایان ماه بعد از وصول مبلغ صورتحساب به حساب سازمان امور مالیاتی کشور واریز کنند. مالیات علی الحساب این بند شامل کلیه پرداختهایی که به عنوان درآمد حقوق و کارانه مطابق بند (الف) این تبصره پرداخت و مالیات آن کسر می شود نخواهد بود. حکم ماده (١٩٩) قانون مالیاتهای مستقیم مصوب ١٣٦٦ با اصلاحات و الحاقات بعدی آن در اجرای این بند جاری میباشد.

مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
تا میتونن از ای پزشکا بگیرن چون خیلی دارن اندازه هفت نسل شون
:
:
:
آخرین اخبار