تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۹۲۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرکز سیار فرماندهی مدیریت بحران استان خوزستان به بهره‌برداری رسید
 آیین بهره‌برداری از مرکز سیار فرماندهی مدیریت بحران خوزستان و تحویل ۱۸دستگاه خودروی شستشوی معابر روز یکشنبه با حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور در اهواز برگزار شد.

استاندار خوزستان روز یکشنبه در حاشیه این آیین در اداره کل مدیریت بحران خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز سیار مدیریت بحران  در زمان‌های وقوع  بحران در محل رخداد مستقر می‌شوند و مجهز به امکانات لازم برای مدیریت آن بحران خاص خواهند بود.

غلامرضا شریعتی با بیان این که این مرکز سیار در واقع فرماندهی مدیریت بحران را در محل برعهده می‌گیرد توضیح داد: این مرکز سیار با توجه به امکانات که دارد امکان مدیریت کردن شرایط را در میدان فراهم می آورد تا ما بتوانیم با آرامش خاطر  کنترل شرایط را در دست بگیریم.

وی بیان کرد: ۱۸دستگاه خودرو امروز به شهرداران شهرستانهای مختلف واگذار می شود، این خودروها سه منظوره  و شامل مه پاش، معبرشو و مقره‌شو است تا در مواقع لزوم مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار خوزستان بیان کرد: علاوه بر این تجهیزات تلاش ما برای تامین تجهیزات به روزتر و بیشتر برای خدمت رسانی دستگاه‌های خدمات شهری و استان است.

مرکز سیار فرماندهی مدیریت بحران خوزستان و  ۱۸دستگاه خودروی شستشوی معابر با اعتبار ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات مدیریت بحران خریداری شده است.

مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عبود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
ولک شستشوی معابر پ برا چیشونه ؟؟
بابا اینا پمپ و لجن کش و .. لازم دارن

اینا عقلشون کجاس
:
:
:
آخرین اخبار