تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۹۲۶۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تخلیه آب‌های سطحی ناشی از بارندگی در اهواز توسط آتش‌نشانی
رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: تخلیه آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌های ۲ روز اخیر در اهواز توسط سازمان آتش‌نشانی در حال انجام است.

ابراهیم قنبری  بیان کرد: از ۲ روز گذشته تا کنون آب‌های سطحی ناشی از بارش باران در مناطق کمپلو، برومی، باهنر، گلستان، زیتون کارمندی، لشکر آباد،بلوار آیت الله بهبهانی و سپیدار توسط این سازمان جمع آوری شده است و همچنان آمادگی جمع آوری آبهای سطحی در صورت درخواست شهروندان را داریم.

وی با اشاره به اینکه جمع آوری آبهای سطحی از وظایف سازمان آتش نشانی نیست گفت: همچنان آمادگی جمع آوری آب های سطحی به درخواست مردم را داریم.

 رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز بیان کرد: با توجه به بارندگی‌های اخیر در اهواز ،مناطق مختلف دچار آبگرفتگی و بالازدگی فاضلاب شدند که برای جلوگیری  از وارد شدن آسیب به مردم  با اعزام خودروهای تانکر و پمپ های مکش، آب مناطقی که دچار آبگرفتگی شدند را تخلیه می‌کنیم.

بارش شدید باران و برف ( مناطق شمالی)  از روز جمعه هفته گذشته در خوزستان آغاز شد و بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تا فردا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

بر اثر بارندگی های ۲ روز اخیر بسیار از مناطق شهرستان اهواز دچار آبگرفتگی شد و بر اساس اعلام سازمان آتش نشانی اهواز پنج خودرو به درون چاله‌های آب در اهواز گرفتار شدند.

به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر مدارس ۹ شهرستان دیروز شنبه و مدارس سه شهرستان امروز یکشنبه در خوزستان تعطیل شدند.

مرجع / ایرنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۷
0
0
چه عجب یه ذره عقلشون کار کرد و یه کاری کردن
:
:
:
آخرین اخبار