تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۱۹۲۷۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چرا برای سفر به تایلند تور مناسب‌تر است؟
چرا برای سفر به تایلند تور مناسب‌تر است؟

تایلند کشوری در جنوب شرق آسیا است که به دلیل طبیعت بکر و مراکز تفریحیای که دارد همیشه مورد استقبال گردشگران قرار میگیرد. مذهب رسمی این کشور که بودایی است باعث شده تا معابد زیبا و مراسمهای خاصی در آنجا به وجود بیایند. وقتی تور تایلند از علی بابا خریداری کنید میتوانید به راحتی به اکثر این مناطق دیدنی بروید و از تماشای هنر باستانی این مردمان لذت ببرید. شاید برای شما هم سوال شده باشد که چرا برای سفر به تایلند لازم است همراه تور باشید؟ در این مطلب میخواهیم به این موضوع بپردازیم و دلایلی که سفر با تور را بر سفر انفرادی برتر میکنند را بررسی کنیم.

صرفهجویی در وقت و هزینهها

به طور معمول برای رفتن به کشورهای خارجی نیازمند ویزا هستید. وقتی تور تایلند را خریداری کنید خود شرکت وظیفهی انجام اقدامات مربوطه برای دریافت ویزای توریستی شما را بر عهده میگیرد. اما اگر به طور انفرادی بخواهید به سفر بروید باید خودتان برای ویزا به سفارت مراجعه کنید. گرفتن وقت مصاحبه و گرفتن پاسخ کشور مقصد ممکن است مدتی طول بکشد. این زمان شاید باعث بهم ریختن برنامهریزیهای شما هم بشود.

همچنین موضوع دیگری که پیش از سفر باید به آن توجه کنید پیدا کردن هتل یا جایی است که میخواهید آنجا اقامت کنید. رزرو هتل را باید به طور حتم پیش از شروع سفر انجام دهید. به ویژه اگر سفرتان در فصلهای پر سفر انجام شود این کار ضروری است. اما خود این کار نیز از راه دور کاری دشوار است. از طرفی باید به فکر خورد و خوراک و وعدههای غذایی در تایلند هم باشید. یکی از ارزانترین امکانات این کشور غذا است. اما به این معنی نیست که تمام بودجهتان را صرف خوراکی کنید. در تور پوکت یا بانکوک هم رستورانهای مختلفی وجود دارند که با توجه به سبک و نوعشان از قیمتهای متفاوتی برخوردارند. ولی وقتی با تور تایلند سفر کنید با توجه به نکاتی که پیش از خرید از آنها طلع خواهید شد یک یا چند وعدهی غذایی را در کنار تور میگذرانید. این کار در کاهش هزینههای شما بسیار تأثیر دارد.

با این تفاسیر بدیهی است که در هنگام سفر به طور انفرادی مدام باید به فکر خرج و مخارج باشید و در هزینههای خود دقت کنید. در نهایت لذت زیادی هم از سفر نخواهید برد و خاطره بدی را برای خود و خانوادهتان میسازید. با خرید بلیط هواپیما یا خرید بلیط اتوبوس از علی بابا، امکان انتخاب های مختلف برای شما فراهم است.

چرا برای سفر به تایلند تور مناسب‌تر است؟

راهنمایی و امنیت

از جمله خوبیهایی که سفر با تور تایلند دارد این است که دیگر غریبهای تنها در کشوری دور نیستید. بلکه با وجود دوستانی که در طی سفر با تور پیدا میکنید کیفیت سفرتان نیز بیشتر میشود. اما جدای از این موضوع برای رفتن به مکانهای گردشگری و تفریحی پوکت یا تور بانکوک لازم است کسی راهنمای شما باشد. در سفرهای انفرادی که جدا از تور میروید باید مدام حواستان به نقشه باشد که نکند راهی را اشتباه بروید و گم شوید. اما وقتی در کنار تور هستید راهنمایی مجرب شما را به بازدید از این منطقهها میبرد.

اما نکتهای که بیش از هرچیزی در سفر و به ویژه سفرهای خارجی اهمیت دارد تأمین امنیت است. وقتی با تور سفر میکنید به صورت دستهجمعی به گردش میروید و لازم نیست نگران سارقان یا مسائلی از این دست باشید. یکی از وظایف تور تأمین و حفظ امنیت شما مسافران است. همچنین با خرید تور تایلند با توجه به قوانین هر شرکت شما بیمهی مسافرتی هم میشوید. بیماری امری اجتنابناپذیر است و در هرجایی ممکن است به سراغ انسان بیاید. پس چه بهتر که برای مقابله با آن مواجه باشیم و اینگونه دیگر نیازی به صرف هزینههای بسیار زیاد درمانی در کشوری خارجی را نخواهید داشت.

سخن پایانی

سفر به تایلند میتواند یکی از لذتبخشترین و خاطرهانگیزترین سفرهای شما در کنار دوستان یا خانوادهتان باشد. این کشور آسیایی دارای فرهنگی باستانی و دیدنیهای خاص خودش است. از فستیوالهای مذهبی و جشنهای سالیانه گرفته تا غذاهای رنگارنگ و خوش عطر و طعمی که حتی در کنار خیابانهای شهر نیز آماده میشوند. با خرید تور تایلند از علی بابا علاوه بر گردش در پوکت و پایتخت این کشور یعنی بانکوک میتوانید از تجربههای دیگری نیز بهرهمند شوید. بودن در کنار تور بانکوک مزایای خاص خودش را دارد. از جملهی آنها میتوان به تأمین امنیت و آرامش و صرفهجویی در هزینههای اضافی اشاره کرد. اگر بخواهید به طور انفرادی به سفر بروید تمامی مسئولیتها بر عهده خودتان خواهد بود و این ممکن است شما را دچار مشکلاتی کند. مواردی که پیشتر ذکر کردیم بخشی از مهمترین دلایلی هستند که باعث میشود تا خرید تور تایلند بهترین روش برای سفر باشد.

:
:
:
آخرین اخبار