تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۱۹۲۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تنها ۶۱ درصد از اعتبارت ابلاغی به خوزستان تخصیص یافته است
 رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان گفت: از مجموع هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان بودجه ابلاغی به استان خوزستان تاکنون تنها ۶۱ درصد از آنها به استان تخصیص داده شده است.

  امید حاجتی عصر امروز یکشنبه در جلسه ستاد بحران استان خوزستان اظهار کرد: از مجموع هزار و ۷۷۰ میلیارد تومان اعتبار ابلاغی به استان خوزستان تاکنون ۶۱ درصد چیزی حدود هزار و ۷۷ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی افزود: با توجه به اینکه اعتبار ابلاغی بسیار کمتر از نیاز استان بود امید می رود که هر چه زودتر تمامی اعتبارات به استان تخصیص یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان خوزستان تصریح کرد: برخی ادارات برای اجرای پروژه‌ها و خدمت‌رسانی به مردم منتظر تخصیص اعتبار نمانده است و پروژه‌ها را اجرا کرده اند و این تخصیص‌ها باید هر چه زودتر برای هزینه کرد پروژه‌های اجرا شده انجام شود.

حاجتی بیان کرد: یکی دیگر از موارد مورد نیاز جابه‌جایی منابع در مواردی غیر از وارد تخصیصی و جابه‌جایی اولویت‌بندی پروژه‌ها است که درخواست انجام آن را داریم.

وی در ادامه گفت: در بخش ساخت سیل بر ها به منابع بیشتری نیاز است؛ زیرا طبق برآورد صورت گرفته برای احداث یک سیل بر ۴۵۰ میلیارد تومان نیاز است و در صورت ساخته نشدن آنها هر سال شاهد خسارت‌ها به روستاهای اطراف خواهیم بود.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار