تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱
کد خبر: ۱۹۲۷۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهارسارق مسلح مامورنما در اهواز دستگیر شدند
 فرمانده انتظامی کلانشهر اهواز گفت: اعضای باند چهار نفره سارقان مسلح که در پوشش مامور پلیس، اقدام به سرقت از خودروهای عبوری مسیر اهواز- ماهشهر می‌کردند، دستگیر شدند.

 سرهنگ محسن دالوند روز دوشنبه با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه از خودروهای عبوری محور اهواز - ماهشهر توسط سر نشینان خودروی پژو ۴۰۵ که در پوشش مامور پلیس اقدام به زورگیری از شهروندان می کردند، مأموران کلانتری ۲۶ با اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی‌های نامحسوس ،خودروی مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی، سارقان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی اهواز ادامه داد: در تحقیقات پلیس، سارقان به ۱۶ فقره سرقت از خودروهای عبوری در این مسیر  اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه آن ها یک خودرو سرقتی،‌ یک قبضه اسلحه شکاری به همراه ۳۱ عدد فشنگ مربوطه و اموال سرقتی زیادی از جمله ۲۱۶ دستگاه سشوار برقی، ۱۹۹ دستگاه ماشین شارژی اصلاح صورت و ۱۴۹ دستگاه اتوی مو برقی کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری هر چهار متهم این پرونده در خصوص سرقت های به وقوع پیوسته گفت : متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار