تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۹۲۷۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نفت مسجدسلیمان در هفته چهاردهم لیگ برتر یک بازیکن محروم دارد
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور یک بازیکن محروم دارد.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: علیرضا علیزاده مدافع تیم که در کنار محمد طیبی عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است به دلیل محرومیت، در بازی مقابل سایپا نمی‌تواند برای تیم نفت مسجدسلیمان به میدان برود. 

مدیر رسانه ای تیم نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه در طول هفته تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم و امیدوارم چهارمین بردمان را در لیگ کسب کنیم گفت: تاکنون نتایج خوبی در مسابقات کسب کردیم و تلاش می کنیم روند خوبمان را ادامه دهیم.

وی افزود: از آنجا که در خانه برابر سایپا به میدان می رویم در این بازی محکوم به برد هستیم هر چند به خوبی می دانیم که بازی کردن مقابل تیم های پایین جدولی کار آسانی نیست زیرا آنها با تمام وجود به دنبال کسب امتیاز هستند.

حسنوند گفت: ما در این فصل به ویژه در بازی‌های خانگی نشان دادیم که تیم دست و پا بسته‌ای نبوده و تاکنون تیم‌های پرمهره‌ای  همچون استقلال، شهر خودرو و فولاد را متوقف کردیم.

به گزارش ایرنا نفت مسجدسلیمان به همراه سپاهان اصفهان تنها تیم‌های بدون شکست لیگ به شمار می‌روند، شاگردان تارتار در مقابل سایپا به دنبال تداوم روند شکست ناپذیری خود هستند.

نفتی‌ها در حال حاضر با کسب ۱۹ امتیاز در مکان هفتم رده‌بندی قرار دارند. شاگردان تارتار در صورت پیروزی برابر سایپا تهران می‌توانند جایگاهشان را در جدول بهبود دهند.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا ۱۹ آذرماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار