تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۱۹۲۷۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اولویت امروز صنعت برق خوزستان قبض سبز است
ارایه خدمات الکترونیک به مردم و مشترکان در قالب طرح ملی قبض سبز اولویت امروز صنعت توزیع برق خوزستان است. به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خوزستان علی خدری مدیرعامل این شرکت گفت، مردم و مشترکانی که تاکنون به عضویت سامانه پیامکی دریافت قبض سبز در نیامده اند لازم است تا هرچه سریعتر نسبت به عضویت اقدام نمایند تا در موعد مقرر قبض برق به ایشان پیامک شود.
مدیرعامل شرکت توزیع برق خوزستان تصریح کرد، ماموران قرائت کنتور تاکنون به درب منازل اکثر مشترکان برق مراجعه و اطلاعات مورد نیاز برای صدور قبض سبز را در سامانه های مربوطه درج کرده اند ولی آن دسته از مشترکان که احیاناً در موقع مراجعه ماموران قرائت کنتوردر محل نبوده اند لازم است با یکی از روش های اعلام شده اطلاعات خود را ثبت نمایند.
وی افزود، برای ثبت شماره تلفن همراه شماره ۳۰۰۰۱۲۱۹ درنظر گرفته شده که مردم و مشترکان می توانند با ارسال رمز رایانه یا شناسه قبض در این خصوص اقدام نمایند.
خدری که در جلسه مشترک با مدیران برق استان خوزستان سخن می گفت افزود، ادارات برق در تمامی شهرها و روستاها، ماموران قرائت کنتور و تلفن های ۱۲۱ آماده ارایه توضیحات لازم به مردم و مشترکان بوده و با توجه به عدم صدور قبض کاغذی از مشترکان تقاضا می شود هرچه سریعتر رمز رایانه یا شناسه قبض محل سکونت یا کار خود را به سامانه ۳۰۰۰۱۲۱۹ ارسال نمایند.
مدیرعامل برق خوزستان خاطرنشان ساخت، ۹ روش متفاوت و متنوع نیز برای پرداخت بهای برق مصرفی در نظر گرفته شده که تنها با داشتن شناسه قبض ۱۳ رقمی می توان اقدام به پرداخت قبض نمود.
وی افزود، تلفن ۱۵۲۱، دستگاه های خود پرداز ATM ، کدهای دستوری #۱۵۲۱*۷۳۳* از جمله روش های درنظر گرفته شده برای پرداخت قبوض الکترونیکی برق است.
:
:
:
آخرین اخبار