تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۹۲۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پارس جنوبی
  تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر در اهواز به مصاف تیم پارس جنوبی رفت که این دیدار با حاشیه‌هایی همراه بود.

 تیم فولاد خوزستان در حالی عصر روز دوشنبه در خانه به مصاف تیم پارس جنوبی رفت که نیاز مبرم به سه امتیاز بازی داشت تا جایگاه ششمی خود را در جدول رده بندی ارتقا دهد.

تیم فولاد خوزستان پس از سه پیروزی متوالی که آنها را به جمع تیم‌های بالای جدول نزدیک کرده بود، در هفته گذشت نتوانست عملکرد خوبی مقابل سایپا داشته باشد و در نهایت به تساوی رضایت داد، در آن سوی میدان شاگردان کمالوند که می‌خواستند به روند ناکامی‌هایشان در این فصل پایان دهند با شکست مقابل فولاد همچنان خطر سقوط به لیگ یک را احساس می کنند.

با توجه به درگذشت برادر لوسیانو پریرا بازیکن فولاد، پیش از شروع بازی این تیم مقابل پارس جنوبی، یک دقیقه سکوت اعلام شد.

پیش از شروع بازی به هنگام قرائت قرآن، تصویر برادر پریرا از اسکوربورد ورزشگاه پخش شد.

بازیکنان تیم فولاد با در دست داشتن بنری که حاوی پیام تسلیت به پریرا بود و نصب بازوبند مشکی با این بازیکن همدردی کردند.

حسین کعبی مربی تیم فولاد با تاخیر ۱۰ دقیقه ای به نیمکت فولادی ها اضافه شد.

با وجود اینکه چهاردهمین هفته مسابقات لیگ در ورزشگاه مدرن فولاد برگزار می‌شد اما استقبال اندکی از این بازی شد اگر چه هواداران تیم فولاد با تشویق‌ پی در پی خود تیمشان را حمایت می کردند.

در این دیدار بیش از یک هزار هوادار تیم فولاد از نزدیک نظاره گر بازی بودند همچنین تعداد یکصد نفر از هواداران پارس جنوبی در ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند. 

هواداران فولاد همچون بازی هاز گذشته با در دست داشتن بنری حمایت خود را از عادل فردوسی پور اعلام کردند.

جواد نکونام سرمربی فولاد که در کنار زمین پرجنب و جوش بود بارها به تصمیمات داور معترض شد همچنین مهدی هاشمی نسب در دقیقه ۳۰ بازی روی یک صحنه به شدت نسبت به تصمیم داور معترض شد که با کارت زرد او همراه شد.

چمن و نور مناسب ورزشگاه فولاد مورد رضایت کادر فنی هر ۲ تیم بود.با وجود بارش های اخیر باران در اهواز اما چمن ورزشگاه از کیفیت خوبی برخوردار بود.

در این دیدار بازیکنان تیم های نونهالان،نوجوانان و جوانان فولاد به همراه جمعی از دانش آموزان مدارس، جمعیت تماشاگران حاضر در ورزشگاه را تشکیل دادند.

نصب دوربین های مدار بسته، شماره گذاری صندلی ها، سامانه بلیت فروشی الکترونیکی و نصب گیت های الکترونیکی از جمله مواردی بود که در ورزشگاه شهدای فولاد به خوبی صورت گرفته است.

درهای ورودی ورزشگاه یک ساعت پیش از شروع بازی باز شد همچنین چهار گیت الکترونیکی در ورودی ورزشگاه نصب شده که ورود هواداران به ورزشگاه را آسان کرده بود.

سرمربی فولادی ها در این دیدار نیز از زوج ایوب والی و عارف آقاسی در خط دفاعی استفاده کرد و موسی کولیبالی مدافع سرشناس این تیم از روی نیمکت نظاره گر بازی باشد.

میثم دورقی بازیکن تیم فولاد از جایگاه ویژه نظاره‌گر این مسابقه بود. همچنین مهدی تارتار سرمربی نفت مسجدسلیمان از جایگاه وی آی پی بازی تیم پارس جنوبی را آنالیز می کرد. پارس جنوبی هفته آینده باید به مصاف نفت مسجدسلیمان برود.

حضور نیافتن هواداران فولادی پشت دروازه ها از نکات جالب توجه در این بازی بود.

ایوب والی کاپیتان فولادی ها که زننده گل این تیم بود اکنون با چهار گل بهترین گلزن فولاد است. این بازیکن به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

پس از پایان بازی هواداران تیم فولاد که از نتیجه بازی و سومین برد خانگی این تیم راضی بودند بازیکنان تیم فولاد را تشویق کردند.

دیدار تیم های فولاد و پارس جنوبی در ورزشگاه شهدای فولاد با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد به پایان رسید. فولادی ها هم اکنون با کسب ۲۳ امتیاز در مکان چهارم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار