تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
کد خبر: ۱۹۲۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمالوند: مستحق باخت برابر فولاد نبودیم
سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: بازی خوبی در برابر تیم فوتبال فولاد به نمایش گذاشتیم و مستحق باخت نبودیم.

فراز کمالوند شامگاه یکشنبه پس از شکست تیمش مقابل فولاد خوزستان در اهواز بیان کرد: در این دیدار به جز توپی که فرناندو اشتباه کرد موقعیتی برای تیم فولاد ایجاد نشد و باید بگویم در تمام  نقاط زمین از فولاد بهتر بودیم.

وی با بیان اینکه تیمش در به ثمر رساندن گل بدشانس بود گفت: ما در این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد و موقعیتی که گل خوردیم اصلا موقعیت گلزنی نبود. امیدوارم بدشانسی دست از سر تیم ما بردارد و بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

سرمربی پارس جنوبی افزود: اگر مشکلات ما حل و حساب بانکی که مسدود شده باز شود و مشکل پنجره نقل و انتقالات هم برطرف شود، روند تیم بهتر می شود. ما مشکل فنی نداریم و در برابر فولاد خوزستان تیم برتر میدان بودیم اگرچه باید تیم را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه ما تیم خوبی داریم و شکست‌هایی که داشتیم در استادیوم آزادی مقابل استقلال، پرسپولیس و در مشهد مقابل پدیده بود که تیم‌های مدعی هستند گفت:اگر مشکلات تیم حل شود جایگاه پارس در جدول بهتر می‌شود.

کمالوند در پاسخ به این سوال که آیا در نیم‌ فصل از تیم جدا می‌شود، گفت: کارنامه من مشخص است و هیچگاه تیمی را به دسته پایین تر نبردم. اگر قرار به رفتن باشد تیم را اول سروسامان می‌دهم سپس می‌روم.

دیدار تیم های فولاد خوزستان و پارس جنوبی عصر دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز با برتری یک بر صفر تیم فولاد به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار