تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۸
کد خبر: ۱۹۲۸۰۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی تیم فولاد: بسیار بی‌نظم بازی کردیم
 مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما در برابر تیم پارس جنوبی بسیار بی‌نظم بازی کرد و پیروزی دور از انتظار بود اما خوشحالم که توانستیم برنده میدان شویم.

 مهدی هاشمی‌نسب شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی مقابل تیم پارس جنوبی در اهواز بیان کرد: جواد نکونام  سرمربی تیم فولاد کسالت داشت و بایت حضور نداشتن وی عذرخواهی می کنم؛ ما حساب ویژه‌ای روی برخی از بازیکنان داشتیم تا بتوانیم تیم فولاد را به شرایطی برگردانیم که همه انتظار دارند. 

وی با بیان اینکه بازیکنانی داریم که می‌توانستند برای ما بهترین باشند اما این امر محقق نشد گفت: امروز همه بازیکنان نیمکت نشین ما به جز یک نفر همگی از آکادمی فوتبال فولاد بودند. ما با این بازیکنان با تیم‌های مدعی قهرمانی آسیا رقابت می‌کنیم و نباید انتطار کسب سهمیه آسیایی و قهرمانی داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال فولاد افزود: امروز کار سختی برابر پارس داشتیم چرا که دستمان روی نیمکت خالی بود. من از همه هواداران تشکر می‌کنم که پشتیبان ما بودند و به بازیکنان دلگرمی دادند تا سه امتیاز را گرفته و شرایطمان را در جدول لیگ استحکام ببخشیم.

وی با بیان اینکه تیمش بازیکنی ندارد که بتواند روال بازی را تغییر دهد گفت: ایوب والی امروز بهترین بازیکن ما بود. وقتی ایوب والی با ۳۴ سال سن اینقدر خوب بازی می‌کند چرا بقیه بازیکنان نباید اینطور باشند.

هاشمی‌نسب درباره سینا مریدی و ادامه حضورش در تیم فولاد گفت: اختلافی بین او و باشگاه به وجود آمد که من وساطت کردم اما خود او قصد همکاری ندارد. اگر این بازیکن ۶ ماه تمرین کند جزو بهترین‌ هافبک‌های ایران می شود اما وقتی خودش نمی‌خواهد، دیگر نمی‌توان کاری کرد. ما بی‌نظمی را تحمل نمی‌کنیم و برای ما تنها موفقیت تیم فولاد مهم است و همین روند را ادامه می‌دهیم.

دیدار تیم های فولاد و پارس جنوبی عصر دوشنبه در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار