تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۱۹۲۸۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وعده‌های پوچ؛ چالش بزرگ مدارس فوتبال
 یک کارشناس فوتبال گفت: آن‌چه در امر بازاریابی مدارس فوتبال، یک معضل و چالش بزرگ محسوب می‌شود، دروغ‌گویی و وعده و وعیدهای پوچ و ناممکن جهت اغفال خانواده‌ها برای افزایش میل به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس است که موجبات خشم و نارضایتی خانواده‌ها و در نهایت کاهش اعتبار آن مدرسه فوتبال در ترم‌ها و مقاطع آتی را به دنبال خواهد شد.

محسن بابادی با بیان این‌که بدون تردید آن‌چه باعث داغ شدن تنور هر مدرسه فوتبال می‌شود، بهبود کیفیت و کمیت بازیکنان رده‌های مختلف آن است، اظهارکرد: این بازیکنان در کنار مربیان خود مراحل یادگیری فوتبال و پله‌های ترقی را یکی‌یکی طی می‌کنند. بیش از حد خلوت بودن یک مدرسه فوتبال، ضمن ایجاد خسارت‌های مالی برای مدیران آن به جهت تحمل هزینه‌های فراوان از جمله اجاره زمین، خرید وسایل کمک آموزشی، دستمزد مربیان و ... در شرایط اقتصادی کنونی جامعه، سبب کاهش انگیزه سایر بازیکنان و مربیان نیز می‌شود و نمی‌توان به تمامی اهداف آموزشی از پیش تعیین شده دست یافت.

وی بیان کرد: پیش از آغاز هر ترم آموزشی، افراد متخصص و با تجربه در امر تبلیغات و افزایش میل و رغبت خانواده‌ها جهت ثبت‌نام فرزندان‌شان در کلاس‌های آموزشی آن مدرسه فوتبال، باید با همکاری مدیران مربوطه در استخدام مربیان شناخته شده و مورد تایید از نظر فنی و اخلاقی، عقد قرارداد با زمین چمنی که راه دسترسی به آن آسان بوده، تخفیف برای بازیکنان کم بضاعت و مستعد و معرفی بازیکنان نخبه به تیم‌های باشگاهی معروف در رده های مختلف؛ سبب دلگرمی بازیکنان و خانواده‌ها شوند، به گونه‌ای که ثبت‌نام به میزان کافی و نه بیش از حد، صورت گرفته و موجب رونق اقتصادی آن مدرسه فوتبال و مهم‌تر از آن، افزایش بار آموزشی شود.

این کارشناس فوتبال گفت: آن‌چه در امر بازاریابی مدارس فوتبال، یک معضل و چالش بزرگ محسوب می‌شود، دروغ‌گویی و وعده و وعیدهای پوچ و ناممکن به جهت اغفال خانواده‌ها برای افزایش میل به ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس است که موجبات خشم و نارضایتی خانواده‌ها و در نهایت کاهش اعتبار آن مدرسه فوتبال در ترم‌ها و مقاطع آتی را به دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: از جمله این وعده‌های پوشالی در برخی مدارس فوتبالِ عمدتا سطح پایین، معرفی بازیکنان به رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشور و باشگاه‌های معتبر اروپایی از جمله رئال، بارسلونا، منچستر یونایتد و... است. حال آن‌که بعضا مدیران آن مدارس فوتبال از انجام یک بازی دوستانه ساده با سایر مدارس فوتبال نیز عاجز و درمانده‌اند.

بابادی عنوان کرد: در حال حاضر بهترین شیوه تبلیغات برای یک مدرسه فوتبال، از طریق رسانه‌ها و خصوصا فضای مجازی (واتساپ، تلگرام، اینستاگرام و...)، نصب پارچه و بنر به صورت گسترده در سطح شهر و اماکن شلوغ خصوصا ورزشگاه‌ها و مهم‌تر از همه خوشنامی و اعتبار نام مدیر و مربیان آن مدرسه فوتبال جهت پرورش استعدادها و تحقق وعده‌های از پیش داده شده به خانواده‌ها است.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار