تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۹۲۸۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
لزوم بازگشت واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید
معاون عمرانی فرماندار دشت آزادگان بر احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید تاکید کرد.
  سعید عوده زاده معاون عمرانی فرماندار دشت آزادگان در جلسه کارگروه تسهیل حل مشکلات واحد‌های صنعتی غیرفعال شهرستان گفت: احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید یکی از اولویت‌های کاری دولت است.

او بیان کرد: رونق تولید موتور محرکه رشد و توسعه اقتصادی در هر کشور است و با برگزاری جلسات مستمر و پیگیری حل مشکلات شرکت‌های راکد سعی خواهیم کرد با برنامه ریزی مدون موانع و مشکلات موجود و زمینه فعالیت دوباره این واحد‌های تولیدی را مهیاء نمائیم.

عوده زاده اظهار داشت: شرایط تحریم‌ها، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش، کمبود منابع مالی، معوقات بانکی، بدهی به شرکت‌های خدمات رسان و قدیمی بودن تجهیزات و ماشین آلات از جمله مواردی بود که گریبانگیر واحد‌های صنعتی این شهرستان است که آن‌ها را از چرخه تولید خارج کرده است.

معاون عمرانی فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: دولت برنامه ریزی خوبی برای احیای واحد‌های تولیدی و صنعتی راکد و نیمه فعال دارد تا براساس سیاست‌های کلی استان به چرخه تولید برگردند و بتوانند ظرفیت آن‌ها را افزایش داده و رونق تولید رو به جلویی داشته باشیم.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار