تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۹۲۸۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری یادواره ۶۸ شهید دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی
به مناسبت گرامیداشت یاد شهدا، یادواره ۶۸ شهید منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.
 رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: با حضور معاون پرورشی و ویسی کارشناس امور شاهد آموزش و پرورش، معاون فرماندار، قنواتی معاون فرماندهی سپاه و مسئولان اتحادیه انجمن‌های اسلامی و بسیج دانش آموزی و مادر شهید رضا پناهی نویسنده کتاب عارف ۱۲ ساله، یادواره شهدای منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی شهرستان برگزار شد.

او افزود: این یادواره با هدف گرامیداشت یاد و خاطره از خودگذشتگی و جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس برگزار شده است.

عبدی پور با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی عارف ۱۲ ساله بیان داشت: در این مراسم برگزیدگان مسابقه کتابخوانی با محتوی سرگذشت زندگی رضا پناهی از زبان مادر این شهید است به قید قرعه توسط مادر شهید مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان تصریح کرد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت در بین نسل جوان مهم بوده و لازم است دانش آموزان برای زندگی سالم و حیات طیبه از راه و رسم شهدا الگو گیری کنند.

مادر شهید پناهی در یادواره شهدای منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد جواهر بهبهانی از سبک زندگی و عقاید فرزند شهید خود، دوری از فضای مجازی مخرب، رعایت حجاب، اقامه نمار و تلاش برای کسب علم و دانش با دختران جوان سخن گفت.

معصومه حمامی اصل، مادر شهید رضا پناهی و نویسنده کتاب عارف ۱۲ ساله در یادواره شهدای منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد هدی از اخلاق، راه، روش، عقاید، باور‌ها و دلاوری‌های فرزند خویش در دوران هشت سال دفاع مقدس سخن گفت و عارف ۱۲ ساله را به دانش آموزان معرفی کرد.

در یادواره شهدای منتسب به دانش آموزان دبیرستان شاهد هدی با اهدا لوح تقدیر معصومه حمامی اصل، مادر شهید رضا پناهی و نویسنده کتاب عارف ۱۲ ساله تجلیل به عمل آمد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار