تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۱۹۲۸۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
‌چرا ساکنان ساختمان مخروبه‌ای در خرمشهر هنوز جابه‌جا نشده‌اند؟
معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: علت تأخیر یک‌ساله تحویل منازل به ساکنان ساختمان شش طبقه به محل جدید، عدم آمادگی ساکنان برای جابه‌جا شدن به مسکن مهر آبادان بود.
 موعود شمخانی  اظهار داشت: در ماه‌های گذشته پیگیر مشکل ساختمان مخروبه خرمشهر بودیم که تعدادی خانواده در آن زندگی می‌کنند و خطر ریزش آن را تهدید می‌کند.

وی افزود: در توافقی که با ساکنان این ساختمان داشتیم  مقرر شد اقدام به جابجایی آن‌ها و سکونتشان در واحد‌های مسکن مهر خرمشهر کنیم‌.

معاون فنی و امور زیر‌بنایی سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: 48 واحد از واحدهای مسکن مهر خرمشهر که تحت نظارت سازمان منطقه آزاد اروند است خریداری‌ شده ‌و اکنون این پروژه به 75 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و کماکان در حال اجرا و تکمیل است.

شمخانی رسیدگی به مشکلات ساکنان این ساختمان فرسوده را ضروری دانست و عنوان کرد: سازمان منطقه آزاد اروند به‌عنوان متولی امر حل مشکل سکونت ساکنان این ساختمان در تلاش است که قبل از سال پایان 98 این پروژه را به اتمام برساند.

وی با بیان اینکه بهره‌بردار اصلی این پروژه مردم هستند، افزود: معاونت فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند با حضور مستمر در محل پروژه تکمیل منازل مسکن مهر برای ساکنان 6 طبقه در تلاش است با حفظ کیفت ساخت، روند اجرای پروژه را سرعت بخشد.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: علت تأخیر یک‌ساله تحویل منازل به ساکنین ساختمان شش طبقه به محل جدید، عدم آمادگی ساکنین برای جابه‌جا شدن به مسکن مهر آبادان بود.

شمخانی اعلام کرد: سازمان منطقه آزاد اروند برای تسریع جابه‌جایی ساکنان با توجه به شرایط بحرانی سکونتشان واحدهای آماده مسکن مهر آبادان را برای جابه‌جایی آن‌ها در نظر گرفته بود که طبق نظر و خواست ساکنان مقرر شد که مسکن مهر خرمشهر برای آن‌ها خریداری شود.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار