تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۱۹۲۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۶۰ روز از وعده استاندار خوزستان گذشت؛ خبری از احداث پل دهستان عنافچه نشد
با وجود گذشت چند ماه از وعده استاندار خوزستان مبنی بر احداث پل ثابت برای دهستان عنافچه تا کنون اقدامی عملی صورت نگرفته است.
  دهستان عنافچه را حالا بیش از گذشته می‌شناسیم دهستانی که به دلیل شکستگی پل شناور و تردد اهالی آن با قایق مدتی سوژه رسانه‌ها بود و همین عامل سبب باز شدن پای مسئولان از جمله استاندار خوزستان به این دهستان شد.

زمانی که استاندار خوزستان به صورت حضوری از وضعیت تردد اهالی دهستان عنافچه بازدید کرد وعده دو ماهه ساخت پل ثابت را به اهالی داد اما با گذشت چند ماه هنوز هیچ اقدامی در عمل صورت نگرفته است.

هرچند که وعده احداث پل ثابت از جانب استاندار خوزستان برای این منطقه چیز جدیدی نبوده و پیش تر نیز این وعده داده شده بود.حال با شروع فصل بارندگی باید دید پل شناوری که ارتش برای تردد اهالی عنافچه نصب کرده تا کی دوام خواهد آورد و وعده استاندار خوزستان چه زمانی قرار است به عمل تبدیل شود.

معاون عمرانی استانداری خوزستان در این باره به خبرنگار تسنیم گفت: برای احداث پل عنافچه اعتبار درنظر گرفته شده و علاوه بر این مناقصه نیز برگزار شده است.

عبیات افزود: حدود 30 الی 40 روز برگزاری مناقصه اول زمان برد اما به دلیل عدم وجود شرکت کننده برندهای نداشت و دوباره تجدید شد.

وی عنوان کرد: حدود دو هفته پیش مناقصه دوم برگزار شد و پیمانکار این پروژه انتخاب شد ، اکنون پیمانکار با هماهنگی راه و شهرسازی و فرمانداری باوی باید اقدام به تجهیز کارگاه کند.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان این که درحال حاضر هیچ مانعی برای شروع این پروژه وجود ندارد گفت: ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی این پروژه شروع خواهد شد.

حال باید یک ماه دیگر منتظر ماند و دید که بالاخره این پل احداث خواهد شد یا نه.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار