تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۹۲۸۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر معرفی شد
 فرماندار ویژه خرمشهر روز سه‌شنبه با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و جمعی از مسوولان استانی و محلی معرفی شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در این آیین نبود زیرساخت‌های عمرانی مناسب را از عمده مشکلات خرمشهر بیان کرد و گفت: خرمشهر با توجه به ویژگی خاص اقتصادی علاوه بر برطرف کردن مشکلات خودش می‌تواند دروازه‌ رونق اقتصادی خوزستان باشد.

علی حسین حسین‌زاده محوریت و اتکا بر نیروی انسانی را از راه‌های توسعه اقتصادی بیان کرد و ادامه داد: اگر نگاه ما با تکیه بر ظرفیت‌های انسانی شکل گیرد نیروهای تحصیل کرده در این شهرستان می‌توانند محور توسعه باشند.

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهار دهه اخیر و به ویژه در استان خوزستان توانسته نیروی تحصیل کرده و متخصصی را تحویل جامعه دهد.

حسین‌زاده با اشاره به در پیش بودن یازدهمین دوره‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موظف هستیم بسترهای مشارکت‌ حداکثری سیاسی مردم را با وجود همه کمبودها فراهم کنیم.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت همه اقشار مردم در انتخابات اسفند امسال ادامه داد: دنبال برگزاری انتخابات بی‌طرف، سالم و رقابتی در خوزستان و شهرستان‌ها هستیم.

فرماندار جدید خرمشهر نیز گفت: برای برون رفت از مشکلات و مسایل هر شهرستان باید ابتدا مشکلات شناسایی شود که براساس مطالعه اجمالی زیرساخت های این شهرستان با مشکل جدی روبه رو است.

محمد حیدری افزود: با ارزیابی‌ انجام شده مشکلات و ظرفیت‌های خرمشهر با ظرفیت‌های بالقوه‌ای آن قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های اجرایی باید به تهیه برنامه جامع این شهرستان کمک کنند تا مشکلات را برطرف و از ظرفیت‌ها برای پیشرفت و آبادانی خرمشهر و کشور استفاده کنیم.

حیدری گفت: خرمشهر به عنوان یکی از شهرهای راهبردی در کنار دهانه خلیج‌فارس و اروندرود این توانمندی و قدرت را دارد  میزبان کشتی های با بارنامه بین المللی باشد.

وی راه آهن، بندر، فرودگاه، منطقه آزاد اروند را از ظرفیت‌های موجود در شهرستان خرمشهر بیان کرد و افزود: مرز بین المللی شلمچه ، حماسه اربعین حسینی، راهیان نور و مردمان وفادار به انقلاب اسلامی و جوانان غیور این شهرستان از  ظرفیت‌های است که می‌تواند باعث تحول در منطقه شود.

فرماندار پیشین خرمشهر نیز گفت: شهرستان خرمشهر ظرفیت‌های بالایی در زمینه های مختلف دارد و نیاز است با تلاش دولتمردان گام‌های موثری برای ایجاد اشتغال و فراهم کردن زیرساخت‌ها انجام شود.

کورش مودت، تکمیل پروژه ساحل‌سازی، آسفالت معابر و ایجاد زیرساخت‌های آب‌وفاضلاب را از جمله طرحهای نیمه تمام خرمشهر بیان کرد و افزود:ادامه پروژه ساحل‌سازی، آسفالت و احداث شبکه فاضلاب از خواسته‌های مردم خرمشهر است.
کورش مودت فرماندار پیشین خرمشهر چندی پیش به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان معرفی شد. محمد حیدری نیز پیش از این سکان‌دار فرمانداری دزفول بود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار