تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۹۲۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حجت‌الاسلام پناهیان:تفاوتی بین نمایندگان لیبرال با داعش نیست
 مشاور رییس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: هیچ تفاوتی بین نمایندگان مجلس لیبرال مسلک با داعشی ها نیست چرا که یکی خنجر را از رو و دیگری خنجر از زیر بسته است.

 حجت‌الاسلام‌ علیرضا پناهیان عصر سه شنبه در دومین یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق و دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز بیان کرد: در اتفاقات اخیر در کشورهای ایران، عراق و لبنان مردم دلسوز به خیابان‌ها آمدند اما در هر سه کشور صف مردم عادی از اغتشاشگران جدا بود.

وی افزود: بسیاری از دغدغه ها و خواسته های مردم این سه کشور مشابه یکدیگر بود و این نشان دهنده یکپارچگی ملت های اسلامی است.

وی گفت: اتحادیه ملل اسلامی درحال شکل‌گیری است و عمده مشکلات مردم ایران و عراق نسبت به سایر کشورهای اسلامی مشابه است.

وی ادامه داد:برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ایران و عراق در قالب یک برنامه، نشان دهنده اتحاد دو کشور است و هر یک از این کشورها دشمنان مشترکی نیز دارند.

حجت الاسلام پناهیان بیان کرد: انتظار می رود مراسم مشترکی نیز برای شهدای دوران دفاع مقدس دو کشور برگزار شود تا این اتحاد و همبستگی بیشتر شود.

وی افزود: هر مکتب و مرامی که ضد محبت است ، مقابل ملت ما ایستاده است و امروز اینها داعشی ها، روشنفکران غرب زده و لیبرال ها هستند.

 رییس حوزه علمیه دارالحکمه گفت: نمایندگان مجلسی که همفکر با غرب گرایان هستند هیچ تفاوتی با داعشیان ندارند و هر دو خون ریز هستند.

وی یادآور شد: سند ما سخنان امام خمینی (ره) در سخنرانی های ایشان است چرا که ایشان ۱۱ بار از کلمه لیبرال ها استفاده کرده اند که در صحیفه امام موجود است؛ در مصاحبه سال ۱۳۵۷ در پاریس نیز به کلمه لیبرال و منافقین اشاره کردند و هیچ تفاوتی بین این دو قایل نشدند.

وی گفت: یکی در جنگ، با اسلحه زنان و کودکان را به اسارت می برد و دیگری با کنسرت و ابزار جهنمی تهاجمی همین اقدام را انجام می دهد که هر دو دشمن محبت هستند.

حجت الاسلام پناهیان ادامه داد: سبک زندگی غربی محبت را از بین می‌برد اما سبک زندگی اسلامی موجب عاشقی می شود؛ دختران ،پسرانی را انتخاب می کنند که اهل دین و ایمان باشند. 

وی ادامه داد: بی بند و باری موجب از بین رفتن محبت و عشق می شود و متاسفانه در کشور ما حتی نتوانستیم از طریق رسانه ملی فیلم هایی بسازیم که بیانگر این مهر و محبت باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: همچنین سلبریتی هایی که مظهر تهاجم فرهنگی هستند در بین مردم به پایگاه‌های اجتماعی همان نمایندگان غربگرا تبدیل شده‌اند که هیچ فرقی با داعشی ها ندارند. 

وی بیان کرد: شورای نگهبان نیز در ۳۰ سال گذشته انتخابات را به وضعی رسانده که همیشه رقابت بین غرب زده‌ها و غیر غرب زده‌ها است.

وی ادامه داد: در هیچ نقطه‌ای از جهان انتخابات میان افرادی که نظام را قبول دارند و آنهایی که نظام را نمی‌پذیرند ، برگزار نمی‌شود و دلیل اصلی آن اقدامات فرهنگی است که تاکنون انجام نداده ایم.

حجت الاسلام پناهیان افزود:دانشجویان امروز جلوه ای از اتحاد ملت های ایران و عراق را به نمایش گذاشته اند و اگر دشمن مشترک را نشان ندهیم کار نیمه تمام می ماند.

وی بیان کرد: لیبرال ها و به ویژه نمایندگان لیبرال در کشور ما از داعش دفاع می کردند و دستان آنها نیز به خون شهدای مدافع حرم آغشته است.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی باید از وجود چنین نمایندگانی پاک شود و شورای نگهبان عرصه جامعه را از لیبرال های غرب زده تطهیر کند.

حجت الاسلام پناهیان افزود: باید به دین محبت بیشتر بها دهیم؛ هرچیزی ضد محبت بود مقابل آن ایستادگی کنیم ؛ اگر موسیقی محبت می آورد که خوب است اما اگر ضد محبت است آن را کنار بگذاریم.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار