تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۱۹۲۸۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حاشیه دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا
 دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجد سلیمان و سایپا که عصر سه‌شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.

 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با برد خانگی برابر سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر به روند امتیازگیری خود ادامه داد.

جدال تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سایپا سه شنبه با پیروزی ۲ بر یک به پایان رسید ولی این بازی با حاشیه‌هایی از جمله حضور پرشور هواداران نفت مسجدسلیمان در ساختمان های اطراف ورزشگاه بهنام محمدی همراه بود.

تیم نفت مسجدسلیمان که در این فصل تاکنون هیچ شکستی نداشت، و با سه برد و ۱۰ تساوی در مکان هفتم قرار داشت در دیدار برابر سایپا انگیزه زیادی برای برتری داشتند تا شرایط خود را بهتر کنند، اما در آن طرف شاگردان ابراهیم صادقی که نمی‌خواستند روند ناکامی‌شان را ادامه دهند در این دیدار به دنبال سه امتیاز بودند تا از پایین جدول فاصله بگیرند.

حدود پنج هزار هوادار برای تماشای این بازی به ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان آمدند تا از نزدیک نظاره گر بازی باشند.

اسکوربورد ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان از ابتدا تا انتهای بازی خاموش بود.

در صحنه گل سایپا، هواداران نفت مسجدسلیمان به شدت به تصمیم داور معترض بودند.

شاگردان تارتار در این فصل نشان دادند که بسیار دشوار به حریفان خود می‌بازد. این تیم خوزستانی در کنار سپاهان تنها تیم‌های بدون باخت این فصل هستند درحالی که سایپا ۶ باخت در کارنامه داشت.

هواداران نفت مسجدسلیمان با حضور پرشور خود به کمک تیمشان آمدند و از ابتدا تا انتها بازیکنان نفت را تشویق کردند.

حدود ۵۰ هوادار تیم سایپا که به مسجدسلیمان آمده بودند به حمایت از تیم خود پرداختند.

سوشا مکانی پیش از شروع مسابقه توسط هواداران نفت مسجدسلیمان مورد تشویق قرار گرفت.

 تعدادی از هواداران تیم نفت مسجدسلیمان در حالی که پرچم زردرنگ به دست داشتند از پشت بام و پنجره خانه خود در اطراف ورزشگاه نظاره‌گر بازی بودند.

در نیمه دوم این دیدار تشویق‌های پی درپی هواداران موجب زیبایی بیشتر بازی شد و این موضوع میل گلزنی نفتی ها را بیشتر کرد و توانستند ۲ گل در نیمه دوم به ثمر برسانند.

سعید آهنی از نفت مسجدسلیمان که سه هفته محروم بود در این دیدار روی نیمکت نفتی ها حضور داشت و به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد.

تماشاگران در دقیقه ۷۵ بازی به صورت هماهنگ و یکصدا مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان را تشویق کردند.

پس از پایان بازی بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان به سمت هواداران رفته و با تشویق ایسلندی از آنها تشکر کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار