تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۹۲۸۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: سایپا چشم به ضدحملات دوخته بود
  سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم سایپا دربازی برابر نفت مسجدسلیمان چشم به ضدحملات دوخته بود و از همین طریق گلزنی کرد اما در کل بازیکنانم عالی بودند و به آنها تبریک می‌گویم.

 مهدی تارتار شامگاه سه شنبه پس از برتری تیمش مقابل سایپا در مسجدسلیمان بیان کرد:بازی را خوب شروع نکردیم و با توجه لغزندگی زمین کارمان روی زمین با مشکل روبه رو شد اگرچه حریف روی ضد حملات برنامه داشت و چند موقعیت روی دروازه ما خلق کرد.

وی افزود: تیم سایپا بسیار دونده بود و تمام راه های نفوذ تیم ما را بسته بود به همین دلیل با اضافه کردن بازیکنان بلند قامت سعی کردیم به محوطه جریمه آنها نزدیک شویم و خوشبختانه ۲ گل هم زدیم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان ادامه داد: ما در مقابل استقلال، نفت آبادان، شهر خودرو و پیکان با اینکه گل اول را دریافت کردیم اما توانستیم به بازی برگردیم که این موضوع نشان می‌دهد شرایط خوبی داریم.
وی بدون نام بردن از کسی گفت: این برد را به آن فرد پلید و خودخواهی تقدیم می‌کنم که امروز منتظر باخت ما بود. واقعا خدا جای حق نشسته است و توصیه می‌کنم که این فرد اعمال و رفتار خود را اصلاح و درست کند و در فضای مجازی علیه تیم کار نکند.
سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی از شما برای مربیگری در تیم ملی شده است، ادامه داد:بارها این موضوع برایم پیش آمده، اما تاکنون پیشنهاد رسمی در این خصوص نداشته‌ام.

وی با اشاره به اینکه همیشه آماده است که به کشورش خدمت کند گفت: تمام مربیان ایرانی دارای علم روز فوتبال بوده و حتی مقابل مربیان خارجی به پیروزی می‌رسند لذا امیدوارم این اعتماد شکل بگیرد که روزی از مربیان وطنی در تیم ملی استفاده شود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و سایپا در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان عصر روز سه شنبه با برتری ۲ بر یک نفت به پایان رسید.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار