تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۹۲۹۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور:
الگوهای زن شرقی و غربی موفق نبوده‌اند
 رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب درخصوص الگوهای زن شرقی و غربی گفت: این الگوها در جامعه جهانی موفق نبوده‌اند و اکنون جهان به یک الگوی جدید برای آرامش زن نیاز دارد.

مینو اصلانی سه شنبه شب در کنگره ملی عصمت پورانوری شهیده شاخص کشوری در حسینیه ثاراله دزفول افزود: الگوهای زن شرقی و غربی کاری از پیش نبرده‌اند و اکنون زن غربی در وضعیت بسیار اسفباری به سر می‌برد و افسرده است.

وی با اشاره به تحقیقات اندیشمندان غربی به نقل از خانم فرانسیس گفت: زنان مسلمان اکنون در آرامش در کنار پدر و همسر خود هستند و پشتوانه دارند ولی از زنان غربی استفاده ابزاری می‌شود.

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور افزود: زنان غرب با خراب کردن پل‌های پشت سر و خانواده به طور قطع با مشکل مواجه می‌شوند و به زمین می‌خورند.

وی الگوی مدنظر مقام معظم رهبری را زنی شیرزن و شهیدپرور عنوان کرد و گفت: اکنون جهان محتاج این الگو است زیرا زنان را نجات داده و شیرمردانی از دامان آنها پرورش می‌دهند که برای جامعه مفید هستند.

اصلانی با بیان اینکه زنان مسلمان از جمله عصمت پورانوری دنیا را تکان داده‌اند، افزود: شهادت عصمت پورانوری با حجاب کامل موجب باز شدن چشمان زنان جهان شده است.

می‌توان هم زن بود و هم در راس بود

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه حرف و منش عصمت در جامعه جاری است، گفت: می‌توان هم زن بود و هم در راس بود و دنیا را در مسیر درست قرار داد.

وی با بیان اینکه هفت هزار شهید زن تقدیم انقلاب اسلامی شده است، افزود: امروز نیازمند حصور جدی زنان و دختران هستیم تا پای شهیدان بمانند.

اصلانی با گرامیداشت یادو خاطره شهدا اظهارداشت: شهیدان وامدار واقعه عاشورا هستند و امام حسین(ع) پدر معنوی تمام شیعیان است.

وی افزود: دستگاه سلطه اموی آمده بود که ارتباط انسان با خدا و زمین و آسمان را قطع کند ولی امام حسین(ع) آمد تا این ارتباط بار دیگر برقرار شودـ

رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه شهدا ستارگان درخشان ما هستند، گفت: نظریه پردازان غربی عنوان می‌کردند که انسان دیگر به خدا نیاز ندارد ولی شهدا مسیر زمین و آسمان را روشن کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی در مرزهای خود باقی نماند و جنبش‌های زیادی در جهان باتاسی از این انقلاب شکل گرفتند.

کنگره ملی عصمت پورانوری شهیده شاخص کشوری و یکهزارو ۶۷۴ شهیده استان خوزستان سه‌شنبه شب با حضور جمعی از مسوولان و فرماندهان نظامی در حسینیه ثاراله دزفول برگزار شد.

شهرستان دزفول بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ شهید از جمله ۴۱۴ شهیده تقدیم میهن اسلامی کرده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار