تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۹۲۹۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امیدوارم حفاری حداقل یک بار قهرمانی را تجربه کند
 بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری با بیان اینکه ملی‌حفاری در سال‌های آینده بهتر خواهد شد و چهره‌هایی از تیم معرفی می‌شوند، گفت: امیدوارم این چهره‌ها بمانند تا ملی‌حفاری حداقل یک بار قهرمانی را تجربه کند.

احمد ملاعلی درخصوص دیدار این تیم برابر مس سونگون، اظهارکرد: مس، قهرمان است و در حال حاضر نیز صدرنشین و تیم بسیار خوبی است. باتوجه به این‌که هفته گذشته برابر ستارگان ورامین شکست خوردیم، این هفته بازی خیلی سختی با مس سونگون داریم و امیدوارم بتوانیم با کسب امتیاز در این هفته، خودمان را به لیگ برگردانیم.

وی درباره تغییر در راس کادرفنی و جدایی مراقی و بازگشت علاسوند به این باشگاه نیز گفت:‌ این تصمیمی بود که باشگاه گرفت. مراقی در این مدت زحمت کشید و به نظرم نتایج خوبی باتوجه به جوانگرایی که داریم، کسب کرده‌ایم. بازی‌های نسبتا آسان‌تری در راه داشتیم و مراقی می‌توانست با نتایجی که کسب می‌کردیم، تیم را به رده‌های بالاتری برساند. آقای علاسوند هم از مربیان همین باشگاه و در گذشته نیز کاپیتان ملی‌حفاری بوده است و امیدوارم که در سمت جدید خود موفق باشد و تیم نتایج خوبی بگیرد. هر دو مربی، مربیان خوبی هستند و برای بازیکن، فرقی ندارد که کدام در راس کادرفنی باشد.

 این بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد این تیم طی سال‌های اخیر نتوانسته مانند گذشته خوب کار کند؟ گفت: برای این فصل تغییرات زیادی داشتیم و بازیکنان خوبی از ما جدا شدند و شاکله اصلی تیم از هم پاشید. به جز دو سه بازیکن که از گذشته با تیم ‌بوده‌اند، سایر بازیکنان جوان و جدید هستند. با این وجود، نتیجه‌ای که این فصل گرفته‌ایم، قابل قبول بوده است.

وی در پاسخ به این سوال که امسال برخی تیم‌ها، ملی‌حفاری را یک حریف آسان می‌دانستند نیز عنوان کرد:  فکر نمی‌کنم به این صورت باشد. ما در بازی‌های حساس خیلی خوب نتیجه گرفتیم. گیتی‌پسند را در اهواز و فرش‌آرا را در مشهد شکست دادیم. ضمن این‌که باید این را هم در نظر گرفت که برای فصل جاری، رفیعی‌پور، عظیمی، حفیظی، فهیمی و براتی از تیم ما جدا شدند. این بازیکنان برای ملی‌حفاری خیلی خوب بازی می‌کردند ولی پیشنهاد بهتری داشتند و رفتند.

ملاعلی عنوان کرد: مطمئنا شرایط بهتر می‌شود و همان‌طور که در گذشته تمام بازیکنان توانستند یک ملی‌حفاری خوب را تشکیل دهند، جوانان فعلی تیم نیز می‌توانند این کار را انجام دهند. ملی‌حفاری در سال‌های آینده بهتر هم خواهد شد و چهره‌هایی از تیم معرفی می‌شوند که می‌توانند شاکله تیم شوند. امیدوارم این چهره‌ها بمانند تا ملی‌حفاری حداقل یک بار قهرمانی را تجربه کند.

وی در پاسخ به این سوال که ملی‌حفاری می‌تواند در فصل جاری به قهرمانی برسد؟ گفت: واقعا کار برای قهرمانی سخت است زیرا تیم‌های خوبی در لیگ داریم. با این روندی که در لیگ می‌بینم، قطعا جزو هشت تیم صعودکننده به پلی‌آف هستیم ولی هرچه پیش می‌رویم، کار سخت‌تر می‌شود اما تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتیجه خوبی کسب کنیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار