تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴
کد خبر: ۱۹۲۹۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پنج ابزار کاربردی در عملیات حفاری نفتی رونمایی شدند
همزمان با آغاز به کار نمایشگاه مشترک ساخت تجهیزات صنعت نفت و حفاری خوزستان از پنج ابزار کاربردی در عملیات حفاری و ۲ کتاب رونمایی شد.

در آیین رونمایی از این قطعات، تجهیزات، ابزار و کتاب‌ها با حضور فرخ علیخانی معاون مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید، احمد محمدی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب،  سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و شماری از مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران،  تولید کنندگان، سازندگان و بازدید کنندگان حضور داشتند.

این تجهیزات و ابزار در نتیجه هم افزایی و همکاری مستمر میان متخصصان  شرکت ملی حفاری ایران، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان تولید داخل شده و نقش مهمی در فرآیند عملیات حفاری و خدمات یکپارچه جانبی ایفا می‌کنند. 

این تجهیزات و ابزار شامل  RTTS که  مجموعه ابزار درون چاهی است، یک نمونه لاینر پمپ سیال از قطعات پر مصرف در پمپ های سیال، پکینگ المنت برای جلوگیری از فوران، پالسر مثبت که در عملیات حفاری افقی و جهت دار کاربرد دارد و سیستم دیجیتال پمپ‌های سیال است.

همچنین در این مراسم  کتاب های "کارنامه پژوهشی شرکت ملی حفاری" و "مسئولیت‌های اجتماعی" در موضوع خدمات عام المنفعه رونمایی شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار