تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰
کد خبر: ۱۹۲۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افراد ضدانقلاب باید ردصلاحیت شوند
امام جمعه اهواز گفت:مشخص نیست تا چه زمانی باید افراد لیبرال و غرب‌گرایان یک طرف انتخابات و افراد انقلابی در طرف دیگر آن باشند، شورای نگهبان باید افرادی را که انقلابی نیستند را رد صلاحیت کند
حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز این هفته ضمن رد تفکرات لیبرالی و غرب‌زده اظهار کرد: مشخص نیست تا چه زمانی باید افراد لیبرال و غرب‌گرایان یک طرف انتخابات و افراد انقلابی در طرف دیگر آن باشند، شورای نگهبان باید افرادی را که انقلابی نیستند را رد صلاحیت کند.

وی افزود: مردم ایران اینکه شواری نگهبان کسی را برای حضور در انتخابات مجلس تایید کند که لیبرال و با گرایشات و تفکرات غربی است نمی‌پذیرند به همین دلیل شورای نگهبان باید با عملکرد دقیق، انقلابی‌ها را شناسایی کرده و مانع تایید افراد وبال انقلاب شود.

امام جمعه اهواز ضمن اشاره به لزوم زیر ذره‌بین قرار دادن کاندیداها توسط شورای نگهبان عنوان کرد:ما نمی‌توانیم پس از گذشت چهل سال از انقلاب نباید شاهد سهل انگاری در نظارت بر کاندیداها باشیم و عملکرد در این زمینه نباید به گونه‌ای باشد که مردم حس ناامیدی کنند.

وی افزود: افرادی که به منظور جلب آراء مردمی اقدام به توزیع مواد غذایی، پهن کردن سفره‌ها و از این  قبیل موارد می‌کنند باید توسط شورای نگهبان شناسایی و این موارد در تایید صلاحیتشان لحاظ شود.

موسوی‌فرد با تاکید بر توجه مسؤولان به مطالبات مردم بیان کرد: بسیاری از کارگران بارها برای چندین ماه حقوق‌های عقب افتاده به ما مراجعه کردند و برای مثال کارگران مترو اهواز بارها اعلام کرده اند ۱۹ ماه حقوق دریافت نکرده اند.

وی افزود: همچنین کسانی  به ما مراجعه می‌کنند که خودشان یا فرزندشان بیکار هستند به همین دلیل اگر ما حرف‌های آن‌ها را بشنویم و عمل نکنیم در واقع سرمایه اجتماعی را از دست داده‌ایم.

امام جمعه اهواز  با اشاره به اعتراضات اخیر در پی گرانی بنزین گفت: در این اعتراضات مردم نسبت به گرانی بنزین اعتراض داشتند که در میان آنها تعدادی اغتشاشگر با برنامه‌ریزی قبلی حضور داشتند.

وی افزود: هدف دشمن  امیدزدایی است که اگر امید در جامعه رخت بست و جوانان امیدشان را از دست  دادند آنگاه  تلاشهای دشمن به نتیجه رسیده است و وقتی دشمن خاکریز اعتقادات را تصرف کرد و سپس امید را از جوانان گرفت منافع شخصی بر منافع جمعی ترجیح داده می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار