تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۱۹۳۰۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهمترین رویدادهای ورزشی خوزستان در هفته‌ای که گذشت
هفتمین شکست استقلال خوزستان و باخت نمایندگان استان در لیگ برتر بسکتبال کشور از مهمترین رویدادهای ورزشی خوزستان در هفته گذشته بود.

معصومه مجدمی نایب رییس بانوان هیات بولینگ، بیلیارد و بولس خوزستان اظهار داشت: دومین رنکینگ اسنوکر زیر ۲۱ سال خوزستان روز ۲۱ آذرماه به مدت ۲ روز با حضور ۲۰ شرکت کننده از سراسر استان در آکادمی بیلیارد پرشیا اهواز برگزار شد. 

وی افزود: ماهان خلیلیان و علی مهری زاده نیز پس از غلبه برحریفانشان راهی فینال شدند که در نهایت مهری زاده از اندیمشک با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید و قهرمان شد، خلیلیان از اهواز نائب قهرمان شد و شاهین سبزی از اندیمشک مقام سوم را کسب کرد.

برگزاری رقابت های لیگ کاراته رده‌های پایه خوزستان

نگار افشین سرپرست هیات کاراته خوزستان گفت: دومین هفته از لیگ رده‎های پایه کاراته خوزستان روز ۲۲ آذرماه با حضور بیست شش تیم در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان در اهواز برگزار شد.

وی افزود: در رده سنی نونهالان، ۱۰ بازی از دور رفت و ۱۲ بازی از دور برگشت انجام شد، در بخش نوجوانان نیز یک بازی از دور رفت و و چهار دیدار از دور برگشت پیگیری شد و در بخش جوانان ۲ بازی از دور رفت و یک بازی از دور برگشت برگزار شد.

سرپرست هیات کاراته خوزستان افزود: این مسابقات در شهرک صنعتی اهواز(سالن زنده یاد علی خسروی) با حضور پرشور تیم‌های خوزستانی برگزار شد، در این دور از رقابت‌های لیگ استان تیم‌های از شهرستان‌های اهواز، باغملک، اندیمشک، ایذه، رامهرمز و شوش حضور دارند.

یک برد و یک شکست نمایندگان خوزستان در لیگ برتر فوتسال

عبدالکاظم طالقانی رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور روزهای ۲۱ و ۲۲ آذرماه دنبال شد که نمایندگان استان یک برد و یک باخت کسب کردند.

وی افزود: در این هفته از رقابت ها تیم های ملی حفاری و مس سونگون در اهواز برابر یکدیگر صف آرایی کردند که تیم ملی حفاری با نتیجه سه بر ۲ به برتری رسید همچنین تیم اهورا بهبهان در مصاف با ارژن شیراز  ۲ بر یک نتیجه را واگذار کرد.

رییس هیات فوتبال خوزستان گفت: در حال حاضر تیم های ملی حفاری و اهورا بهبهان به ترتیب با کسب ۳۱ و ۲۰ امتیاز در مکان های هشتم و دهم رده بندی قرار دارند و شانس حضور در مرحله پلی آف این رقابت ها را دارند. 

هفتمین باخت نماینده استان در لیگ برتر فوتبال بانوان کشور

تیم فوتبال بانوان آویسا خوزستان ۲۲ آذرماه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر کشور برابر تیم شهرداری سیرجان صف آرایی کرد که با نتیجه هفت بر یک شکست خورد تا هفتمین باخت خود را در لیگ کسب کند.

فاطمه دغاقله سرمربی تیم آویسا در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تیم ما متشکل از بازیکنان جوانی است که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنند و برای هماهنگی بیشتر نیاز به فرصت دارند. تیم ما رفت رفته شرایط بهتری پیدا می کند و در بازی آینده تلاش می کنیم شکست این هفته را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه تیمش در لیگ برتر ماندنی است گفت: ما در برخی از بازی ها به مراتب برتر از حریف بازی کردیم و مستحق برد بودیم اما بچه های ما در امر گلزنی کم دقت هستند و قدر موقعیت ها را نمی دانند که باید در تمرینات بیشتر تلاش کنیم. 

تیم آویسا با کسب هفت شکست، یک برد و یک تساوی و با کسب چهار امتیاز در مکان یازدهم رده بندی قرار دارد. 

باخت نمایندگان استان در لیگ برتر بسکتبال کشور

هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران در حالی روز ۲۱ و ۲۲ آذرماه برگزار شد که هر ۲ نماینده استان برابر حریفان قدرتمندشان تن به شکست دادند تا دومین باختشان را در لیگ امسال تجربه کنند. 

در این هفته از رقابت ها تیم پالایش نفت آبادان در خانه پذیرای تیم شیمیدر قم بود که با نتیجه ۷۲ بر ۶۶ مغلوب شد همچنین تیم پتروشیمی بندرامام در مصاف با تیم متحول شده شهرداری گرگان با نتیجه ۶۶ بر ۴۷ تن به شکست داد.

در لیگ امسال تیم های پتروشیمی و پالایش نفت آبادان تاکنون ۲ و سه شکست متحمل شده اند و با کسب ۲۲ و ۱۹ امتیاز در مکان های اول و پنجم رده بندی قرار گرفته اند اگرچه تیم نفت آبادان یک بازی کمتر نسبت به حریفانش دارد که در صورت کسب پیروزی می تواند به رده های بالایی جدول صعود کند.

شکست استقلال خوزستان در لیگ دسته یک فوتبال کشور

تیم استقلال خوزستان در هفته هفدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور برابر تیم نود ارومیه صف آرایی کرد که در عین شایستگی نتیجه را یک بر صفر واگذار کرد تا هفتمین شکست آبی های خوزستان در لیگ رقم بخورد.

استقلال خوزستان که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال را دارد در ابتدای مسابقات لیگ یک عملکرد بسیار ضعیفی داشت و این موضوع منجر شد تا در انتهای جدول قرار گیرد. آبی های خوزستان ابتدا با مجید باقری نیا کار را شروع کردند و در ادامه سهراب بختیاری زاده هدایت این تیم را بر عهده گرفت.

شاگردان بختیاری زاده اکنون با سه برد، ۶ تساوی و هفت باخت و با کسب ۱۵ امتیاز در مکان چهاردهم رده بندی قرار دارند و اگر می خواهند در بین تیم‌های سقوط کننده به لیگ پایین تر نباشند باید از بازی های آینده امتیازات لازم را کسب کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار