تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۹۳۰۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
باشگاه نفت مسجدسلیمان: نمی‌گذاریم تارتار از تیم جدا شود
  رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: مهدی تارتار همچنان سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان بوده و نمی‌گذاریم از این تیم جدا شود.

عطاءاله بهادری بیان کرد: ما به صورت همه جانبه از تاتار حمایت می کنیم لذا هر طوری که شده او را نگه می داریم. تارتار به خوبی در تیم نتیجه گرفته و با او هیچ مشکلی نداریم و تاکنون به صورت ویژه از او حمایت کردیم و در ادامه این کار را انجام می دهیم. پس از بازی با تیم پارس جنوبی نشستی در این خصوص با تارتار خواهیم داشت و موضوع را حل و فصل می کنیم.

وی در خصوص مصاحبه مهدی تارتار با برنامه تلویزیونی مبنی بر این که پس از بازی با پارس جنوبی از تیم جدا می شود گفت: من هم مثل شما این خبر را از تلویزیون متوجه شدم که بلافاصله به تمام اعضای هیات مدیره اعلام کردم تا جلسه ای فوری در این مورد تشکیل دهیم.

بهادری افزود: من امروز تکرار آن برنامه تلویزیونی را دیدم و به دقت صحبت های سرمربی تیممان را گوش دادم. تارتار به دلایلی ناراحت شده بود و ما آن فردی را که آقای تارتار اسمش را در برنامه بیان نکرد پیش از بازی با تیم سایپا از تیم کنار گذاشتیم حالا اگر یک تماشاگری در استادیوم حرف ناشایستی می‌زند، ما دیگر نمی توانیم کاری کنیم. تمام مجموعه تیم بارها شده که در استادیوم‌ حرف می خورند و معتقدم نباید این کار رواج داشته باشد اما در کل ما که نمی توانیم تمام استادیوم را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: فعلا تارتار سرمربی تیم ما است و تاکنون چیزی در خصوص جدایی این مربی از سوی مدیرعامل باشگاه دریافت نکردیم؛ آنچه که مسلم است اعضای هیات مدیره از آقای تارتار راضی بوده و خواهان حضور او در تیم هستند.

رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: تاخیر در پرداختی بازیکنان، موضوعی است که شامل کل کشور بوده و تنها مختص ورزش نیست به عنوان مثال در وزارت نفت نیز ممکن است پیمانکاران پولشان را به موقع دریافت نکنند لذا باید تحمل کرد. به هر حال ما در جنگ اقتصادی هستیم و باید این موضوع را تحمل کنیم البته هر آنچه آقای تارتار بگوید ما در خدمتش هستیم.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۲۲ امتیاز در مکان هفتم رده بندی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار