تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۹۳۰۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی صنعت نفت آبادان:شایسته پیروزی بودیم
  سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: تیم ما در مقابل ماشین سازی تبریز، با توجه به شرایط بازی کاملا شایسته پیروزی بود.

 دراگان اسکوچیچ شامگاه روز شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت نفت آبادان و ماشین سازی تبریز بیان کرد:بازی سختی بود زیرا حریف خیلی بسته بازی می کرد و راه های نفوذ را محدود کرده بود.

وی افزود: ما هدفمان فقط کسب سه امتیاز این دیدار بود و تا لحظه پایانی برای این هدف جنگیدیم و سخت تلاش کردیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: این پیروزی را به هواداران و بازیکنان تیم صنعت نفت تبریک میگویم و خیلی جالب است بعد از یک بازی زیبا به یک پیروزی بسیار مهم دست یافتیم.

اسکوچیچ ادامه داد: در نیمه اول دقایقی از بازی در اختیار ماشین سازی بود و سه بازیکن این تیم مقابل ما نقش اساسی ایفا کردند ولی بعد از تغییر سیستمی که دادیم باز هم حاکم زمین شدیم.

وی آینده تیم صنعت نفت را نگران کننده دانست و بیان کرد: با شرایط سخت مالی نمی توان آینده این تیم را روشن دید و اگر مسوولان از خواب بیدار نشوند نمی توانیم راه موفقیت آمیز خود را ادامه بدهیم.

اسکوچیچ گفت: ما به طور شانسی بالای جدول قرار نگرفته ایم و برای رسیدن به این جایگاه شبانه روز تلاش کردیم و برنامه ریزی داشتیم ولی برای ادامه آن باید حمایت شویم.

وی افزود: ما کارمان را در زمین و مسابقات کردیم اکنون نوبت مسوولان است؛ با این شرایط نمی توانم تا پایان لیگ در صنعت نفت باقی بمانم، هیچکدام از اعضای تیم مستحق کار کردن در چنین شرایطی نیستند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر روز شنبه از هفته پانزدهم لیگ برتر با یک گل میهمان خود ماشین سازی تبریز را در آبادان شکست داد تا با ۲۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی این رقابت ها قرار گیرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار