تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۹۳۰۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی ماشین سازی: دنبال ضد فوتبال نبودیم
  سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: ما برای امتیاز به آبادان آماده بودیم و هرگز روی به ضد فوتبال نیاوردیم.

  رسول خطیبی شامگاه روز شنبه در نشست خبری پس از بازی تیم های ماشین سازی تبریز و صنعت نفت آبادان بیان کرد: ما امروز به گونه ای بازی کردیم که شایسته کسب حداقل امتیاز بودیم.

وی افزود: در نیمه اول بازی چند شانس خوب گلزنی داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم و در نیمه دوم هم خیلی خوب حریف را کنترل کردیم اما در ثانیه های پایانی روی یک شوت گل را دریافت کردیم.

سرمربی ماشین سازی تبریز با انتقاد از عملکرد داور گفت: بیش از هشت خطا روی بازیکنان ما توسط داور نادیده گرفته شد و گویی داوران برای این بازی تمرکز لازم را نداشتند.

خطیبی ادامه داد: داور چند بار برای ما خطا اعلام کرد ولی با صحبت های داور دوم تصمیمش را بر می گرداند؛ فکر می کنم داور امروز تمرکز خوبی نداشت و اسیر جو مسابقه شده بود.

وی بیان کرد: ما صنعت نفت را تا ثانیه های پایانی خیلی خوب کنترل کردیم و در غیاب چندین بازیکن خود عملکرد خوبی داشتیم ولی تمرکز خود را در دقایق پایانی از دست دادیم تا دست خالی آبادان را ترک کنیم.

خطیبی در باره وقت کشی بازیکنانش در این دیدار گفت: هرگز این اتفاق نیفتاد و تنها ۲ بار بازیکنان ما روی زمین افتادند که در هر ۲ بار بازیکنان مصدوم تعویض شدند.

تیم فوتبال ماشین سازی تبریز عصر روز شنبه از هفته پانزدهم لیگ برتر برابر میزبانش صنعت نفت با یک گل شکست خورد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار