تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۹۳۱۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ماجرای تیم فوتبالی که 6 نفره به میدان رفت!
امروز کارون اروند خرمشهر در خانه میزبان مس نوین کرمان بود که در این دیدار، تنها هفت بازیکن نماینده خرمشهر حاضر به تقابل با حریف خود شدند
  از هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور، امروز کارون اروند خرمشهر در خانه میزبان مس نوین کرمان بود که در این دیدار، تنها هفت بازیکن نماینده خرمشهر حاضر به تقابل با حریف خود شدند که با مصدومیت یکی دیگر از بازیکنان کارون، این تیم از حد نصاب خارج شد و برگزار کنندگان این دیدار، این مسابقه را تمام شده با نتیجه سه بر صفر به سود میهمان اعلام کردند.

محمد لامی‌‌نژاد بازیکن تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر،  در خصوص چگونگی رخداد اتفاق ، اظهار کرد: من به این بازی نرفتم و چندان از اتفاقات این دیدار باخبر نیستم، اما می‌دانم که هفت بازیکن حاضر شدند مقابل حریف کرمانی بازی کنند و سرانجام بازی نیمه تمام ماند.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم هر چقدر برای دریافت مطالبات تیم تلاش کردند، پاسخی دریافت نمی‌کردند، بعد تصمیم گرفته شد که در بازی‌های این تیم حاضر نشویم و یک بازی نیز حاضر به انجام مسابقه نشدیم، این بازی اگر انجام نمی شد این تیم منحل می‌شد، همه بازیکنان برای این بازی اعلام کردند که حاضر به بازی نیستند، اما سرانجام برخی اعضای باشگاه با راضی کردن چند بازیکن آنها را برای حضور در این دیدار متقاعد کردند.

بازیکن تیم کارون اروند خرمشهر تصریح کرد: این چند بازیکنی که امروز در بازی حاضر شدند، زیر حرف خود زدند گویا در این بازی تنها هفت بازیکن حاضر بودند که یکی از بازیکنان خود را به مصدومیت زده تا تیم با باخت فنی زمین را ترک کند تا مبادا انحلال این تیم اعلام شود.

وی یادآور شد: در فصلی که تیم به دسته اول صعود کرد، ما تنها 60 درصد از قرارداد خود را دریافت کردیم، سال بعد مدیرعامل این باشگاه عنوان کرد که میثاقیان اعتقادی به شما ندارد، (در صورتی که این حرف خودش بود) و من راهی فولاد شدم، در نیم فصل و با رفتن میثاقیان مدیریت این باشگاه از من خواهش کرد که به داد این تیم برسیم، که من تیم فولاد نوین را با شرایط خوبی که در آنجا داشتم رها کردم و به خرمشهر برگشتم که باز هم چیزی عاید ما نشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر در حال حاضر از ۱۲ بازی گذشته خود صاحب ۱۰ امتیاز است و در جایگاه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی گروه اول ماسبقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار