تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۹۳۳۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اگر فولاد خوزستان نبود بحران شهرستان کارون را فرا می گرفت
 به گزارش خبرنگار روابط عمومی، معصومه خنفری در جلسه ستاد مدیریت بحران که صبح  روز ۲۶ آذرماه ۹۸ و به دنبال بارندگی شدید شب گذشته خوزستان در استانداری برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی شرکت فولاد خوزستان، گفت: از همان ساعات اولیه بارندگی، مدیرعامل فولاد خوزستان با همراهی مدیران اجرایی خود در روستای قلعه چنعان و دیگر نقاطی که دچار آب گرفتگی شدند،‌ حضور داشت و از نزدیک مسائل را دنبال کردند.
خنفری با بیان‌ این جمله که اگر فولاد خوزستان نبود، بحران شهرستان کارون را فرا می گرفت، افزود: نیروهای متخصص فولاد خوزستان  به همراه ماشین آلات سنگین در نقاطی که آب گرفتگی شدید وجود داشت و خطر سیل و راه بندان را برای اهالی منطقه به دنبال داشت، حضور پیدا کردند و به صورت‌ مستمر و با جدیت مشغول به خدمت بودند. از استاندار خوزستان تقاضا دارم امکانات و خدماتی که فولاد خوزستان ارائه می دهد را به شهرستان کارون‌ اختصاص دهد.
در ادامه این جلسه که با حضور کیامرث حاجی زاده مدیرکل مدیریت بحران و جمعی از مدیران ارشد استان خوزستان برگزار شد، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان نیز از خدمات بی شائبه شرکت فولاد خوزستان تقدیر کرد و افزود: در سالهای اخیر شرکت فولاد خوزستان در شرایط بحرانی و در مواقع نیاز همیشه در صحنه حاضر بوده و هرگونه درخواستی که از سوی استان ارائه شده است را بدون کم و کاستی انجام داده است.

در پایان نیز دو کارگروه جداگانه برای شهرستان های اهواز و کارون تشکیل شد و با توجه مسائل و مشکلات بوجود آمده در مناطق محروم، سازمان ها، ادارات و کارخانجات استان امکانات خود را به مناطق گسیل خواهند داد؛ همچنین شرکت فولاد خورستان در هر دو جبهه ی اهواز و کارون فعالیت خواهد کرد.

:
:
:
آخرین اخبار