تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۱۹۳۳۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اوج هیجان در مصاف نفت آبادان و فولاد
نفت آبادان که در نیم‌فصل اول نیز با گل استثنایی طالب ریکانی، فولاد را در خانه‌اش شکست داد، مطمئنا در این هفته نیز روز سختی را با همراهی هواداران خود برای شاگردان نکونام در ورزشگاه تختی آبادان رقم خواهد زد.
  نمایندگان خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان قرار می‌گیرند.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال از فردا (پنج‌شنبه) به مدت دو روز برگزار می‌شود که در روز نخست آن، نفت‌مسجدسیلمان میهمان تراکتورسازی است و داربی فوتبال خوزستان نیز روز جمعه، بین تیم‌های صنعت نفت و فولاد در آبادان برگزار خواهد شد.

تراکتور – نفت‌مسجدسلیمان

 شاگردان تارتار که هفته قبل در دیدار با پارس جنوبی در آستانه متحمل شدن اولین شکست بودند، رکورد ۱۵ هفته نباختن‌شان به مو رسید ولی شکسته نشد، این هفته نیز برای بازی سخت و حساس با تیم تراکتور در اندیشه حفظ این رکورد و تداوم موفقیت‌ هستند.

نفتی‌ها در نیم‌فصل اول نیز باوجود این‌که در یک دیدار نابرابر به مصاف تیم متمول و پرستاره تراکتور رفته بودند، موفق شدند یک امتیاز شیرین از این بازی کسب کنند و اکنون که در روزهای بهتری قرار دارند، در اندیشه عبور از این تیم تبریزی هستند.

شاگردان تارتار در ۱۵ هفته گذشته لیگ برتر برای شش بار موفق شدند، شکست را با برد و تساوی عوض کنند و این نشان می‌دهد که بازیکنان نفت خستگی‌ناپذیرند و هرگز ناامید نمی‌شوند.

نفت‌مسجدسلیمان که در مجموع دو فصل حضور در لیگ برتر یعنی لیگ‌های چهاردهم و هجدهم، ۲۲ امتیاز جمع کرده بود، برای لیگ نوزدهم با رویکرد جدید تارتار، جانی دوباره گرفت و در یک نیم‌فصل لیگ نوزدهم، ۲۳ امتیاز به دست آورد و اکنون نیز در رده ششم قرار دارد.

نفت‌مسجدسلیمان از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنج‌شنبه میهمان تیم تراکتور است.

صنعت نفت آبادان – فولاد

نفت آبادان که در لیگ نوزدهم، یک نیم‌فصل بسیار خوب و دور از تصور را پشت سر گذاشت و اکنون با اختلاف سه امتیازی با صدر جدول در رده چهارم است، برای بازی با فولاد و کسب سه امتیاز و صعود در جدول، انگیزه بسیاری دارد.


فولاد نیز که هفته گذشته برابر تراکتور با یک گل شکست خورد، این روزها از سوی هواداران خود تحت فشار و مورد هجمه قرار گرفته است و چاره‌ای جز برد ندارد. فولاد تا این‌جای رقابت‌ها ۱۰ گل به ثمر رسانده که تنها دو گل آن توسط مهاجمانش به ثمر رسیده است و این نشان می‌دهد که فولاد هنوز نتوانسته به خط حمله خود سر و سامان دهد و با مشکلات بسیاری در خط حمله مواجه است.

نکونام که در نیم‌فصل اول بازی را به نفت واگذار کرد، اکنون در شرایط حساس جدولی به هیچ عنوان نمی‌خواهد نتیجه بازی رفت تکرار شود و بنابراین باتوجه به انگیزه دو تیم و استقبال خوب هواداران دو تیم به ویژه نفت، داربی خوزستان می‌تواند جذاب و دیدنی باشد.

صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶:۴۰ پذیرای شاگردان نکونام است.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار