تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۹۳۳۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در خوزستان اجرا می‌شود
  مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان خبر داد.

رضا رضایی با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های بازآفرینی شهری اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی ۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در استان خوزستان آغاز شده است و در تلاش هستیم تا این پروژه‌ها بر اساس زمانبندی در نظر گرفته‌شده به اتمام برسند.

وی افزود: برای این پروژه‌ها بیش از ۱۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که از محل اعتبارات استانی و ملی تامین خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: این ۱۰ پروژه در شهرهای دزفول، خرمشهر، آبادان و شوشتر اجرایی می‌شود و با اجرای این طرح‌ها در تلاش هستیم تا سطح کیفی زندگی مردم در این مناطق را ارتقا دهیم.

رضایی عنوان کرد: با اجرای چنین طرح‌هایی خدمات ارائه شده در شهرها و مناطق موردنظر بهبود یافته و سکونت هم تثبیت می‌شود در نتیجه مهاجرت ساکنان از محلات به حداقل ممکن می‌رسد.

وی خاطرنشان‌کرد: ساماندهی پل قدیم دزفول، بازار قدیم دزفول، ایجاد فضای سبز حریم لوله‌های نفت و گاز در آبادان، کفپوش‌گذاری غرب گرگر در شوشتر، احیا و بهسازی محور سیاه‌پوشان دزفول، احداث پارک محله‌ای کوت شیخ خرمشهر، احداث سرویس بهداشتی عمومی در خرمشهر، روشنایی معابر پیام نور دزفول، زیرسازی آسفالت پیام نور دزفول و احداث سالن ورزشی کوی مدرس دزفول از جمله طرح‌های اجرایی بازآفرینی شهری هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار