تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۱۹۳۴۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فولاد خوزستان در بازی برابر نفت آبادان ۲ غایب دارد
  سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی برابر صنعت نفت از هفته شانزدهم لیگ برتر، ۲ بازیکن خود را در اختیار ندارد.

سیدمحمد علوی  اظهار داشت: در بازی این هفته مقابل نفت آبادان سینا مریدی و فرزاد جعفری ۲ بازیکن خود را که با تیم تمرین نمی کنند، در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه میثم دورقی اکنون به همراه تیم در حال تمرین کردن است گفت: امیدواریم این بازیکن هر چه زودتر به روزهای اوجش برگردد. همچنین عباس بوعذار چون در رده سنی امید قرار دارد روز گذشته به همراه تیم امید ما موفق به شکست تیم تراکتورسازی شدند.

سرپرست تیم فولاد خوزستان گفت: بازی های دربی همیشه از حساسیت بالایی برخوردار است که امیدوارم شاهد یک بازی خوب و در شان فوتبال استان باشیم که با برد ما همراه شود.

وی با بیان اینکه نفت آبادان در این فصل از تیم های خوب لیگ به شمار می رود و بازی کردن برابر آنها در آبادان سخت است افزود: ما به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا دهیم همچنین امیدوارم انتقام شکست بازی رفت را بگیریم.

علوی ادامه داد: در ادامه راه تلاش می کنیم نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کنیم و با قدرت بیشتری به مصاف رقبای خود برویم. تمام تلاش ما قرار گرفتن در بین تیم های بالای جدول است و برای این مهم تلاش می کنیم.

به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۲۳ امتیاز در مکان هفتم رده بندی قرار دارد. دیدار تیم های نفت آبادان و فولاد در هفته شانزدهم لیگ روز جمعه ۲۹ آذرماه در آبادان برگزار می شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار