تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۹۳۴۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رقابت‌های گلف کشوری در مسجدسلیمان آغاز شد
 دبیر هیات گلف خوزستان از آغاز رقابت‌های گلف دسته یک کشور به میزبانی مسجدسلیمان خبر داد و گفت: خوزستان با چهار تیم در این مسابقات شرکت کرده است.

منوچهر نصیری بیان کرد: این رقابتها از امروز ۲۸ آذر به مدت ۲ روز با حضور هفت تیم از سراسر کشور برگزار میشود که در نهایت ۲ تیم برتر رقابت‌ها جواز حضور در لیگ‌برتر را دریافت می‌کنند.

وی گفت: پیش از این قرار بود که رقابت‌ها در اهواز برگزار شود اما به دلیل بارندگی‌های اخیر و نامناسب بودن زمین، برگزاری مسابقات با چند روز تاخیر به مسجدسلیمان واگذار شد.

دبیر هیات گلف خوزستان افزود: هیات گلف هندیجان، منطقه آزاد اروند، هیات گلف خرمشهر، هیات گلف آبادان، هیات گلف تهران (۲ تیم) و هیات گلف کرمان تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها هستند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان خوزستان از شانس بالایی برای کسب مقام در این رقابت‌ها و صعود به لیگ برتر برخوردار هستند گفت: در پایان این مسابقات، قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور انجام می‌شود.

نصیری گفت: تیم های ملی حفاری، تاراز مسجدسلیمان و نفت مسجدسلیمان سه نماینده خوزستان در رقابت‌های لیگ برتر گلف کشور هستند که انتظار می‌رود به تعداد آنها اضافه شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار