تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۳
کد خبر: ۱۹۳۵۵۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مربی فولاد خوزستان: با فوتبال تهاجمی از صنعت نفت امتیاز گرفتیم
 مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: یکی از زیباترین بازی‌های لیگ در آبادان رقم خورد و ما با بازی هجومی از صنعت نفت امتیاز گرفتیم.

 حمیدرضا رجبی در نشست خبری پس از دیدار تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت در آبادان بیان کرد: بازی سخت و دشواری را ۲ تیم تجربه کردند.

وی افزود: امروز تیم واقعی فولاد را مشاهده کردیم زیرا اساس تیم ما فوتبال تهاجمی است و امروز آن نوع فوتبال دلخواه را از فولاد دیدیم.

مربی فولاد خوزستان گفت: موقعیت های زیادی امروز داشتیم؛ بیش از پنج موقعیت روی دروازه صنعت نفت ایجاد کردن کار هر تیمی نیست که ما اینکار را کردیم.

رجبی ادامه داد: البته حریف هم تیم خطرناکی بود. آنها در ضربات ایستگاهی قدرتمند هستند اما در کل نتوانستند موقعیتی روی دروازه ما خلق کنند و تحت تاثیر بازی ما قرار گرفته بودند.

وی در خصوص تحرکات جواد نکونام سرمربی فولاد گفت: نکونام مربی جوان و پر انرژی است ولی باید تا حدودی خود را کنترل کند؛ این تحرکات‌ به خاطر بازیکنان خودمان بود تا آنها را تحریک کنند و آنها بهتر کار کنند.

رجبی بیان کرد:ما امسال تغییرات زیادی داشتیم؛ شاید ۶ یا هفت بازیکن از پارسال در تیم ماندند؛ این تیم یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را دارد زیرا اساس کار را بر اصول دفاعی گذاشتیم.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز جمعه از هفته شانزدهم لیگ برتر برابر فولاد خوزستان با نتیجه ۲ بر ۲ درخانه متوقف شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار