تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۹۳۵۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
هشدار آنی مدیریت بحران در خصوص پدیده مه در خوزستان
  اداره کل مدیریت بحران خوزستان در خصوص پدیده مه غلیظ (با توجه به پایداری جو و رطوبت سطحی زمین) از اوایل شب جمعه تا ظهر دوشنبه ۲۹ آذر هشدار آنی صادر کرد.

در این اطلاعیه که جمعه شب به دستگاه های اجرایی، فرمانداران، اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان ها ابلاغ شد آمده است: با توجه به اخطاریه مورخ ۲۹ آذر ۱۳۹۸ هواشناسی خوزستان درخصوص انتظار پدیده مه غلیظ (با توجه به پایداری جو و رطوبت سطحی زمین) از اوایل شبها لغایت ظهر روز بعد و از اواخر جمعه تا ظهر دوشنبه ۲۹ آذر لغایت ۲ دی در اغلب مناطق استان بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی و کاهش دیدافقی وجود دارد.

مدیریت بحران استان همچنین بر فراهم کردن تمهیدات لازم جهت کاهش خسارات احتمالی ناشی از مه و احتیاط رانندگان درهنگام تردد درجاده‌های مواصلاتی ، صدور هشدار، اتخاذ کلیه تمهیدات لازم واقدامات پیشگیرانه ،تداوم آماده باش واحدهای تابعه سطح استان و شهرستان تاکید کرده است.

همچنین در این اطلاعیه بر ایجاد تدابیر لازم توسط پلیس راه و راهور و اداره راهداری و اطلاع رسانی مستمر و ارایه توصیه های ایمنی به رانندگان مانند احتیاط کامل هنگام تردد در جاده های مواصلاتی با توجه به کاهش دید ، همراه داشتن وسایل مورد نیاز مانندچراغ مه شکن و علائم رانندگی و سایر وسایل موردنیاز و اطلاع رسانی مستمر نکات ایمنی توصیه شده است .

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار