تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۹۳۷۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۰ انجمن ورزش کارگری در خوزستان فعالیت می کنند
  رییس هیات ورزش کارگری خوزستان با بیان اینکه ۳۰ انجمن ورزش کارگری در استان فعالیت دارند گفت: استفاده از ظرفیت سازمان ها و نهادهای مختلف و همچنین کارخانجات و واحدهای تولیدی برای رشد و پیشرفت ورزش کارگری موثر است.

حمید غفاری اظهار داشت: سرمایه گذاری در ورزش کارگری در حقیقت افزایش سلامت جامعه را به دنبال داشته و توسعه ورزش کارگری در کشور سبب بهره وری بیشتر کارگران کارگاه های کوچک و بزرگ می شود.

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان افزود: اولویت نخست ما، توجه به ورزش همگانی است و قطعا بعد اجتماعی و فرهنگی حضور کارگران در میادین بین المللی برای ما بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به توسعه ورزش کارگری در جامعه زنان گفت: در کنار توجه به ورزش کارگری در بخش مردان،‌ توسعه ورزش کارگری زنان نیز در دستور کار هیات استان قرار دارد و از این بابت برنامه و مسابقات ورزشی خوبی همه ساله در استان برگزار می شود.

غفاری ادامه داد: تیم والیبال بانوان ما سال گذشته قهرمان کشور شد همچنین تیم تنیس روی میز بانوان استان عنوان سوم مسابقات قهرمانی کشور را از آن خود کرد. در رشته پتانک بانوان ما به مسابقات جهانی اعزام شدند که نتایج خوبی کسب کردند.

وی اعزام تیم های استان به مسابقات کشور را از دیگر برنامه های مهم این هیات برشمرد و گفت: ورزش کارگری یک هیات نوپا بوده و نیاز به حمایت ارگان های مختلف دارد. تمام تلاش ما حضور موثر قشر کارگری در امر ورزش بوده تا از این طریق به سلامت جامعه کمک کنیم.

فولاد خوزستان برای دومین سال پیاپی قهرمان مسابقات تنیس روی میز کارگری شد

رییس هیات ورزش کارگری خوزستان افزود: این رقابت ها از ۲۸ آذرماه به مدت چهار روز به میزبانی باشگاه فولاد خوزستان با حضور ۲۱ تیم در بخش آقایان و ۹ تیم در بخش بانوان در سه قسمت انفرادی، دوبل و تیمی برگزار شد که در پایان نفرات برتر مشخص شدند.

وی ادامه داد: در بخش آقایان تیم فولاد خوزستان با اقتدار سکوی قهرمانی هر سه قسمت انفرادی ، دوبل و تیمی را از آن خود کرد. تیم فولاد مبارکه سپاهان پس از فولاد خوزستان برسکوی دوم ایستاد و ذوب آهن اصفهان و گل گهر سیرجان  مشترکا جایگاه سوم را کسب کردند.

غفاری افزود: در بخش بانوان تیم مس سرچشمه و ذوب آهن اصفهان در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند و تیم های مجتمع مس شهربابک و مس تهران به صورت مشترک عنوان سوم را کسب کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار