تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹
کد خبر: ۱۹۳۷۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: جایی برای اشتباه کردن درجام حذفی نداریم
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: ما در رقابت‌های جام حذفی جایی برای اشتباه کردن نداریم چرا که از دور مسابقات حذف می‌شویم.

 مهدی تارتار روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل شاهین بوشهر در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در مسجد سلیمان بیان کرد: با توجه به شناختی که از تیم شاهین دارم، به خوبی می دانم آنها هیچ موقع ضد فوتبال بازی نمی کنند و این موصوع به زیبایی مسابقه کمک می کند.

وی افزود: تفاوت مسابقات جام حذفی با لیگ این است که در رقابت‌های جام حذفی تنها ۹۰ یا ۱۲۰ دقیقه فرصت دارید تا از موقعیت هایتان بهره ببرید و تیمی که اشتباه کند، از دور مسابقات حذف می‌شود.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان گفت:پس از تغییراتی که در کادر فنی تیم شاهین ایجاد شد آنها به مراتب بازی های بهتری ارایه دادند و بازیکنان این تیم اکنون به لحاظ هماهنگی در شرایط خوبی به سر می برند.

وی افزود: تیم شاهین تیم قابل احترامی است، اما سعی می‌کنیم از این مرحله نیز عبور کرده و به مراحل بالاتر جام حذفی صعود کنیم. برخی از بازیکنان ما مصدومیت جزیی دارند، اما امیدواریم به دیدار فردا برسند.

سرمربی کروات تیم شاهین بوشهر به دلیل تاخیر در ساعت پرواز، نتوانست در نشست خبری حاضر شود.

تیم های نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر از ساعت ۱۶:۴۵ روز دوشنبه دوم دی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برابر هم صف آرایی می‌کنند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار