تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۱۹۳۷۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد خوزستان کانون خدمت رسانی به شهروندان اهوازی و کارونی
فولاد خوزستان کانون خدمت رسانی به شهروندان اهوازی و کارونی
 شرکت فولاد خوزستان با بکارگیری امکانات به خدمت رسانی شهروندان اهوازی و کارونی پرداخت.
علی محمدی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی اظهار داشت: به دنبال بارندگی بی سابقه که منجر به آب گرفتگی معابر و مشکلاتی در عبور و مرور مردم شده بود، بلا فاصله قرارگاه محرومیت زدایی این شرکت اقدام به تشکیل کارگروه به منظور امداد رسانی و کاهش تالم شهروندان کرد.
وی در ادامه گفت: در همان ساعات اولیه در محل های مختلف که بارندگی، باعث آب گرفتی و مختل شدن زندگی مردم شده بود، حضور یافتیم و هماهنگی های لازم جهت حضور نیروهای متخصص و ماشین آلات صورت گرفت. از سویی دیگر، نماینده فولاد خوزستان به طور مستمر در ستاد بحران استان حاضر شد و تصمیمات ستاد را به اطلاع  قرارگاه محرومیت زدایی رساند.  
مدیرعامل فولاد خوزستان از توزیع روزانه ی غذای بسته بندی و آب معدنی در میان اهالی دو شهر اهواز و کارون سخن گفت و افزود: علاوه بر این، ماشین آلات سنگین از جمله: بیل مکانیکی، مکنده آب های سطحی، تریلر، لودر و همچنین لوله های انتقال آب به مناطقی از جمله شهرک دانشگاه و فرهنگ شهر در اهواز و کوی محسن و قلعه چنعان در کارون انتقال داده شد.
محمدی از نصب پمپ ۸ اینچ و لوله کشی مسیر تصفیه خانه شرق اهواز خبر داد و گفت: آب گرفتگی در این منطقه به حدی بود که تا چندین ساعت عملا امکان تردد وجود نداشت. از طرفی برای ترمیم جاده های ارتباطی ۵۰۰ سرویس سرباره به نقاط مختلف اهواز و کارون ارسال شد. 
وی تاکید داشت: مجموعه فولاد خوزستان هیچ گاه از خدمت رسانی و یاری همشهریان غافل نمی ماند؛ وظیفه خود می دانیم در مواقع ضروری نیروی انسانی و امکانات مجموعه را در امر یاری رساندن به مردم عزیز بسیج کنیم. 
محمدی در پایان ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان بارندگی اخیر اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان در همه حال خود را ملزم به انجام مسئولیت های اجتماعی می داند؛ در دو جبهه ی پیشگیری و خدمات جهادی به فعالیت خود ادامه خواهیم داد و به اهالی مناطق آسیب دیده اطمینان می دهیم تا عادی شدن شرایط در کنارشان هستیم.
گزارش خبرنگار ما حاکی است، بارندگی شدید ۲۵ آذرماه ۹۸ باعث آب گرفتگی معابر در شهرهای مختلف استان خوزستان و مختل شدن رفت و آمد شهروندان شد.

 6515
61
915
6615
9511
951
94
494
64
651
65
562
59
5
95
5

:
:
:
آخرین اخبار