تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۹۳۸۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دستگیری چهار سارق مسلح باغ‌های تفریحی دزفول
 فرمانده انتظامی شهرستان دزفول از دستگیری چهار سارق مسلح باغ‌ها در عملیات ضربتی پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح‌اله گراوندی افزود: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در باغ‌های شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه‌ای از نیروهای مجرب و همکاری ماموران انتظامی پاسگاه شمس‌آباد، با اقدامات فنی و اطلاعاتی و بررسی صحنه جرم چهار سارق حرفه‌ای را شناسایی و آنها را پس از هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی دزفول با بیان اینکه تعدادی تلفن همراه  فاقد سیم کارت در بازرسی از مخفیگاه متهمان کشف شد، ادامه داد: متهمان در مواجهه حضوری مورد شناسایی مالباختگان قرار گرفتند.

به گزارش ایرنا این سارقان شنبه هفته جاری به یکی از باغ‌های تفریحی منطقه شمس‌آباد دزفول حمله‌ور شده و اقدام به سرقت طلا و اموال گردشگران کرده بودند.

ساخت ویلاباغ در باغ‌های مرکبات دزفول در سال‌های اخیر روبه افزایش بوده است؛ اگرچه این ویلاباغ‌ها باعث توسعه گردشگری در شهرستان دزفول شده‌اند ولی با توجه به تغییر کاربری زمین‌ها، تولید مرکبات در سطح شهرستان را تحت تاثیر قرار داده‌اند ضمن اینکه تامین امنیت این باغ‌ها که اغلب در اراضی کشاورزی پراکنده‌اند، دشوار است.

بیش از ۲هزار ویلاباغ در شهرستان دزفول وجود دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار