تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۱۹۳۸۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد
 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در خانه در مصاف با شاهین بوشهر به پیروزی رسید.

  تیم های نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر عصر دوشنبه از سری رقابت های مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ورزشگاه بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری سه بر ۲ به سود تیم نفت به پایان رسید.

در این دیدار سوشا مکانی، حامد نورمحمدی، مهدی رستمی(۴۶- محمد طیبی)، مجید عیدی، پیام ملکیان، میثم نقی‌زاده، علیرضا علیزاده، صادق صادقی(۶۳- احمد الجبوری)، حسین ابراهیمی، میرهادی میرجوان و فرزاد حاتمی برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

همچنین ماکسیما کویلیتایا، لوکا گادرانی، بهروز نورزی‌فرد، حسین نجفی، مصطفی احمدی(۶۴- سلمان بحرانی)، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمدصادقی بارانی، بهمن سالاری، امیرحسین موسی‌زاده، علیرضا ابراهیمی(۸۱- علی رئیسی) و حسین مالکی ترکیب تیم شاهین بوشهر را تشکیل دادند.

در دقیقه ۳۰ بازی حسین نجفی با یک شوت سرکشی از فاصله ۳۰ متری دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد اما طولی نکشید که فرزاد حاتمی در دقیقه ۳۶ بازی از روی نقطه پنالتی دروازه تیم شاهین را باز کرد.

در دقیقه ۷۲ بازی بهمن سالاری در موقعیت مشکوک به آفساید برای دومین بار دروازه نفتی ها را باز کرد اما در دقیقه ۸۷ بازی حسین ابراهیمی با یک شوت زیبا توپ را به کنج دروازه تیم شاهین فرستاد تا حساب کار در وقت معمول ۹۰ دقیقه مساوی شود.

در دقیقه ۱۰۶ بازی احمد الجبوری با یک ضربه چیپ به زیبایی گل سوم و پیروزی بخش نفتی ها را به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار برعهده حسن اکرمی بود که آرمان اسعدی و هیوا بهمنی او را در امر داوری همراهی کردند.

در این دیدار امیرحسین موسی‌زاده، بهمن سالاری، بهروز نوروزی فرد و مرتضی غلامعلی تبار از تیم شاهین و حسین ابراهیمی بازیکن نفت مسجدسلیمان از داور کارت زرد دریافت کردند.

تیم نفت مسجدسلیمان با این پیروزی به مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی صعود کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار