تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۱۹۳۸۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تارتار: بازیکنان هم به فکر رفتن هستند
 سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: امیدوارم راه برای مربی بعدی نفت مسجدسلیمان هموار شود و مشکلات از سر راه‌شان برداشته شود.

مهدی تارتار در نشست خبری پس از پیروزی برابر شاهین بوشهر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار کرد: بازی این قدر جذاب و هیجانی بود که واقعا نمی‌دانم در مورد آن باید چه بگویم. بازیکنانم طی دو مرحله خیلی خوب به بازی برگشتند و توانستیم برنده بازی باشیم. چیزی نمانده بود که از مسابقات حذف شویم اما در دقیقه ۸۵ بازی را به تساوی کشاندیم. بازی سخت و نفس‌گیر بود.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: شاهین نیز با توجه به اینکه در لیگ برتر شرایط خیلی خوبی ندارد، دوست داشت در جام حذفی موفق باشد و به همین دلیل  پا به پای ما خیلی خوب جنگید. اما تجربه بازیکنان ما بیشتر بود و در وقت‌های اضافه برنده مسابقه شدیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: بسیار خوشحالم که هواداران نفت امشب خوشحال به خانه‌هایشان برگشتند. باید از هواداران که امروز سنگ تمام گذاشتند، قدردانی کنم. امروز یک روز خاطره‌انگیز برای ما بود. روزی که تصمیم گرفتم از تیم خداحافظی کنم، این روز در ذهن من برای همیشه باقی می‌ماند. دست تک تک هواداران را می‌بوسم و از بازیکنان، کادر فنی، هیات مدیره باشگاه و تمام مسئولانی که به تیم کمک کردند، اما دست شان بسته بود، قدردانی می‌کنم.

وی عنوان کرد: از مسئولان استانی و کشوری می‌خواهم که امکانات را در مسجدسلیمان بیشتر کنند. هر مربی که به مسجدسلیمان می‌آید با آرزوهایی می‌آید اما به خاطر مشکلات مالی و سخت‌افزاری نمی‌تواند به اهدافش برسد. امیدوارم راه برای مربی بعدی نفت مسجدسلیمان هموار شود و مشکلات از سر راه‌شان برداشته شود.

تارتار گفت: تا این لحظه که با شما خبرنگاران صحبت می‌کنم، هیچ پیشنهاد رسمی از ذوب آهن نداشته‌ام و واقعا برای کسانی که حاشیه درست می‌کنند، متاسف هستم. تمام تمرکزم تا این لحظه روی تیم بوده است.

تصمیم خداحافظی ما دست جمعی بوده است

وی ادامه داد: تمام سختی‌ها را می‌ توان تحمل کرد زیرا مردیم و برای روزهای سخت ساخته شده‌ایم، اما برخی چیزها را نمی‌ توان تحمل کرد. اصلی‌ترین دلیل رفتنم همان اتفاقات قبل از بازی با سایپا است که نمی‌توان آن را تحمل کرد. این تصمیم را من و کادرم به صورت دست جمعی گرفتیم زیر آن روز به همه ما بی‌احترامی شد و این تصمیم، تصمیم تنها من نیست که بخواهم آن را تغییر دهم. امیدوارم روزی برسد که مشکلات از سر راه این تیم مردمی برداشته شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد برای مربی که یک مسیر موفق را طی کرده است،این که تیم را رها کند و برود سخت باشد، عنوان کرد: اگر بخواهم خیلی از مسائل را تشریح کنم، تیم ضرر خواهد کرد و دوست ندارم مربی بعدی با ترس و لرز به این تیم بیاید. مردم مسجدسلیمان صاف و پاک هستند و در دل‌شان چیزی جز صداقت و پاکی نیست. امروز این را با چشم‌های خودم در ورزشگاه دیدم. همه مردم این تیم را دوست دارند ولی ما خیلی مشکلات داریم.

تمام بازیکنان مانند من به فکر رفتن هستند

وی بیان کرد: سقف آروزهای نفت مسجدسلیمان ماندن در لیگ برتر است زیرا امکانات ندارد و دست مسئولان نیز بسته است اما من اهداف بزرگـتری در سر دارم و نمی‌توانم با این شرایط همین روند را ادامه دامه دهم. تمام بازیکنان مانند من به فکر رفتن هستند. زیرا می‌بینند این تیم جایی نیست که بتوانند از طریق آن پیشرفت کنند. این تیم یک ویترین بود که بازیکنان خودشان را نشان دادند و به چشم آمدند و البته بازیکنان قرارداد دارند و اگر باشگاه نخواهد هیچ کدام از این نفرات نمی‌توانند جدا شوند. اما بحث مربی فرق می‌کند.

تارتار افزود: مربی باید دلگرم باشد و با خیال راحت کار کند. اما من شرایط را در این تیم مهیا نمی‌بینم. خیلی مشکلات داریم و تاکید می‌کنم نمی‌خواهم مسائل را تشریح کنم. من نمی‌توانم همه چیز را بگویم و اجازه دهید با همین شرایط خوب و خاطره خوب از تیم جدا شوم. انشاءالله مسئولان بیشتر به فکر این تیم باشند و شرایط خوبی را در این جا حاکم کنند. در مسجدسلیمان زمینی خوب برای تمرین نیست، پس چطور  می‌شود موفق شد؟ دو ماه دیگر در هوای سرد این زمی نیز از بین می‌رود. اگر بخواهیم برای تمرین به تهران هم برویم، به دلیل بدهی‌هایی که داریم راه‌مان نمی‌دهند. بازیکن ما ۲۰ درصد از پول خود را گرفته است. مشکلات زیاد است و می‌خواهم دیگر چیزی نگویم تا مربی بعدی با خیال راحت به مسجدسلیمان بیاد.

افرادی برای چاپلوسی بین مردم می‌گویند که نفت، تیم تهران است

وی در واکنش به این سوال که مشکلاتی که شما به آن اشاره کردید، حتی در تیم‌های متمول ایران نیز وجود دارد، گفت: یعنی آن تیم‌ها هم زمین ندارند؟ یک تیم را نام ببرید که زمین نداشته باشد. زمین اصلی‌ترین فاکتور موفقیت یک تیم است. ما در اهواز و تهران تمرین می‌کنیم تا زمین اصلی‌مان برای روز مسابقه خراب نشود. اما بعد یکسری افراد به ظاهر دوست برای تملق و چاپلوسی بین مردم می‌گویند این تیم، تیم تهران ، اهواز یا کرج است؟ جالب این است که ما چه زمانی برای تمرین به کرج رفتیم؟ ولی با توجه به این که محل زندگی من در کرج است، این صحبت‌ها را داشتند. آن هم به خاطر ایجاد تفرقه‌و تملق. به هر حال نمی توان این چیزها را تحمل کرد.

درگیری با سرپرست تیم، بیشترین تاثیر را در خداحافظی ام داشت

وی در پاسخ به این سوال که آیا درگیری با سرپرست تیم در تصمیم خداحافظی شما تاثیری داشته است؟ گفت: این موضوع بیشترین تاثیر را داشت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار