تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
کد خبر: ۱۹۳۸۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تاتار:اتفاقات بازی با سایپا دلیل جدایی من از نفت مسجدسلیمان است
  سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اتفاقات بازی با سایپا را دلیل اصلی جدایی خود از تیم دانست و گفت: اگر بخواهم خیلی از مسایل را باز کنم تیم مسجدسلیمان ضرر می‌کند.

  مهدی تارتار شامگاه دوشنبه پس از پیروزی تیمش مقابل شاهین بوشهر در مسجدسلیمان بیان کرد: تیم شاهین در لیگ برتر شرایط خوبی نداشت به همین دلیل دوست داشت در جام حذفی موفق باشد و این موضوع کارمان را سخت تر می کرد اما تجربه بازیکنان ما بیشتر بود و پیروز میدان شدیم.

وی با بیان اینکه هر ۲ تیم بازی جذابی به نمایش گذاشتند گفت: بازیکنان ما در ۲ مرحله به بازی برگشتند و من از این بابت بسیار خوشحال هستم هرچند چیزی نمانده بود که حذف شویم اما در دقیقه ۸۷ گل مساوی را زدیم و در ادامه بازی را برنده شدیم.

تارتار با اشاره به اینکه بازی نفسگیری برای هر ۲ تیم بود ادامه داد:خوشحالم که هواداران امشب شادمان به خانه هایشان رفتند و در کل از آنها تشکر می کنم که برای مان سنگ تمام گذاشتند و یک روز خاطره انگیز برای ما رقم زدند.

وی افزود:پیش از خداحافظی باید بگویم که این بازی همیشه در ذهن من می‌ماند. ما بازیکنان،کادر فنی و هیات مدیره ای داشتیم که دوست داشتند به تیم کمک کنند اما دستشان بسته بود اما از مسئولان خوزستان می‌خواهم امکانات را در این شهر بیشتر کنند. امیدوارم هر مربی که پس از من می آید، مشکلات از سر راهش برداشته شود.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه از تیمی پیشنهاد مربیگری دارد گفت: هیچ پیشنهاد رسمی نداشته‌ام و برای برخی متاسفم که این حرف ها را می‌زنند؛ تصمیمم جمعی و به همراه دیگر اعضای کادر فنی است لذا نمی توانم آن را عوض کنم. 

وی افزود: دوست ندارم مربی بعدی با ترس و لرز به این تیم بیاید. مردم این شهر دلشان پاک است و صاف و صادق هستند. نفت مسجدسلیمان سقف آرزوهایش بقا در لیگ برتر است اگرچه من به بالاتر از این فکر می‌کنم. بازیکنان همچنان با تیم قرارداد دارند ولی معتقدم مربی باید با خیال راحت کار کند.

تارتار با بیان اینکه شرایط در این تیم مهیا نیست و با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنیم گفت: نمیتوانم همه چیز را بگویم، اجازه بدهید با شرایط و خاطره خوب از این تیم جدا شوم. اینجا زمین دومی برای تمرین نداریم. ۲ ماه دیگر در سرما زمین از بین می‌رود؛ از طرفی در تهران به خاطر بدهی‌ها به ما زمین تمرین نمی‌دهند.

وی ادامه داد: بازیکنانمان فقط ۲۰ درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند. مشکلات زیاد است. مگر می شود یک تیم لیگ برتری زمین تمرین نداشته باشد؟ زمین، اصلی‌ترین فاکتور موفقیت است که ما از آن بی بهره هستیم.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر با برتری سه بر ۲ به سود نفت به پایان رسید و این تیم راهی نیمه نهایی جام حذفی شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار