تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۹۳۹۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمرینات تیم نفت مسجد سلیمان تعطیل شد
پس از کناره گیری مهدی تارتار، تمرینات نفتی ها تعطیل و این تیم در بلاتکلیفی نبود سرمربی به سر می برد.

  شب گذشته تیم نفت مسجدسلیمان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در مصاف با شاهین بوشهر به برتری رسید و راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شد اما در پایان این دیدار خداحافظی مهدی تارتار سرمربی موفق نفتی، کام هواداران نفت مسجدسلیمان را به یکبار تلخ کرد.

این موضوع در شبی رخ داد که یکی از به یاد ماندنی ترین اتفاقات باشگاه مسجدسلیمان رقم خورد و آنها بازی باخته را با برد سه بر ۲ به پایان رسانده و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی را گرفتند.

نفت مسجدسلیمان همواره در سال های معدود حضورش در لیگ برتر یکی از تیم های قعر جدولی فوتبال ایران بوده که برای بقا در لیگ برتر می جنگد و در یک مورد به لیگ نیز به لیگ پایین تر سقوط کرده اند.

امسال با حضور مهدی تارتار به عنوان سرمربی شرایط برای مسجدسلیمانی ها بسیار فرق کرد تا جایی که بهترین نتایج تاریخ خود را تاکنون به دست آورده اند.

نفتی ها با هدایت تارتار از مجموع ۱۶ مسابقه در لیگ برتر ، ۲۳ امتیاز به دست آورده و در رده هشتم قرار دارند. این نماینده خوزستان در نیم فصل اول رقابت ها هیچ شکستی در کارنامه نداشتند و تنها در اولین بازی دور برگشت مقابل تراکتور شکست خوردند.

شاگردان مهدی تارتار امسال در نیم فصل اول علاوه بر اینکه مدعیان کسب عنوان قهرمانی همچون استقلال، شهرخودرو و فولاد را متوقف کردند، در ورزشگاه آزادی مقابل مدافع عنوان قهرمانی یعنی تیم پرسپولیس دست به کار بزرگی زده و آنها را نیز شکست دادند.

مهران حسنوند مدیر رسانه ای و سخنگوی تیم نفت مسجدسلیمان در این خصوص به ایرنا گفت: شب گذشته بلافاصله پس از این اتفاق، جلسه ای بین اعضای هیات مدیره تشکیل شد تا آقای تارتار را مجاب به برگشت کنند اما حریف او نشدند حتی استاندار تلفنی با او صحبت کرد اما زیر بار نرفت و تیم را ترک کرد. قرار است که نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با تارتار صحبت کند و او را برای برگشت به تیم راضی کند.

وی افزود: تارتار به دلیل بی احترامی که جریان بازی با سایپا به او شد و از اینکه عده ای به وی ناسزا گفتند بسیار ناراحت است و هنوز این موضوع را فراموش نکرده است البته انتظار داشتیم که مسؤولان شهرستان با عوامل این کار برخورد کنند که این امر محقق نشد و تارتار از این بابت بیشتر ناراحت است. 

مدیر رسانه ای تیم نفت مسجدسلیمان افزود: تمرینات تیم پس از رفتن تارتار تعطیل شده و فعلا تکلیف سرمربی تیم مشخص نیست. باشگاه هیچ گزینه ای جز آقای تارتار مدنظرش نبوده و هواداران نیز خواهان حضور این مربی در تیم هستند.

نفتی های مسجدسلیمان سال گذشته در مکان چهاردهم لیگ قرار گرفتند و تا روزهای پایانی مسابقات تکلیف ماندن این تیم در لیگ برتر مشخص نبود اما امسال خیال هواداران نفت از بقا در لیگ برتر راحت تر است. 


مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار