تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۱۹۳۹۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس اداره تعاون روستایی شادگان خبر داد:
توزیع 850 تن آرد توسط تعاون روستایی شادگان در آذرماه
 رییس اداره تعاون روستایی شهرستان شادگان از توزیع بیش از 850 تن آرد بین روستاییان این شهرستان در آذرماه سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی تعاون روستایی خوزستان مهدی دهقان گفت: یکی از فعالیت های بزرگ و عمده تعاون روستایی توزیع آرد مورد نیاز ساکنین روستاها می باشد که هر ماه با توجه به نیاز روستاییان میزان آرد اختصاص یافته به ما با دقت در اختیار روستاییان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: در حال حاضر جمعیت روستایی شهرستان شادگان 117 هزار و 759 نفر در 67  روستا می باشد که لازم به ذکر است که شادگان دارای 3 بخش مرکزی با 40 روستا و جمعیت 68 هزار و 664 نفر، بخش خنافره با 17 روستا و جمعیت 31 هزار و 766 نفر و بخش دارخوین با 12 روستا و جمعیت 17 هزار و 329 نفر می باشد.
رییس اداره تعاون روستایی شادگان بیان داشت: از 850 تن آردی که در اختیار ما قرار می گیرد 770 تن به اتحادیه برای توزیع میان عاملین و 13 نانوایی می باشد.
مهدی دهقان در پایان گفت: سرانه آردی که در اختیار ما قرار گرفته است سرانه به روز شده با توجه به افزایش جمعیت روستا نیست و امیدواریم با توجه به موضوع فوق مسئولین در زمینه تامین آرد مورد نیاز روستاییان با اداره تعاون روستایی که مهمترین متولی توزیع آرد روستاییان است همکاری لازم را به عمل آورند، زیرا جمعیت روستایی ما 100 در 100 افزایش یافته و کودکان به سن نوجوانی و نوجوانان به سن جوانی رسیده اند و نیاز غذایی آنها بیشتر شده است.
:
:
:
آخرین اخبار