تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۱۹۴۰۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۳۷ پزشک متخصص و فوق‌تخصص جذب آبادان شدند
  ۳۵ پزشک متخصص و ۲پزشک فوق تخصص از چهارشنبه فعالیت خود را در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان آغاز کردند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان در آیین معارفه پزشکان جدید این دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در منطقه و بهره‌مندی از سه بیمارستان آموزشی در آبادان و خرمشهر زمینه را برای ارایه خدمات درمانی مناسب به شهروندان فراهم کرده است.

دکتر شکراله سلمان‎‌زاده افزود:استفاده از مزیت منطقه آزاد اروند و همجواری شهرستان‌های آبادان و خرمشهر به عراق زمینه مناسبی برای توسعه گردشگری سلامت ایجاد کرده است و با افزایش این تعداد پزشک متخصص و فوق تخصص جدید، کیفیت ارایه خدمات در منطقه را بالاتر می‌برد.

وی به جذب تخصص‌های جراح مغز و اعصاب، داخلی مغز و اعصاب، داخلی کودکان، زنان و زایمان، جراحی عمومی، اورولوژی، عفونی و ۲ فوق‌تخصص رشته‌های گوارش و خون و سرطان در دانشکده علوم پزشکی آبادان اشاره کرد و بیان کرد: تقربیا تیم تخصصی و فوق تخصصی دانشکده علوم پزشکی آبادان تکمیل شده است.

 دکتر سلمان‎‌زاده گفت:پزشکان در شهرهای زیرپوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان، شامل آبادان، خرمشهر، شادگان، اروندکنار، چویبده، دارخوین و دیگر مناطق این محدوده جغرافیایی خدمات‌رسانی خود را در مراکز دولتی ارایه می‌دهند.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز در این آیین گفت:تکمیل پرونده الکترونیک، نسخه الکترونیک و ارجاع الکترونیک در دستور کار خدمات درمانی دانشکده آبادان قرار دارد.

حجت‌اله جانبی افزود: از مجموع پزشکان جدید هشت پزشک در شهرستان شادگان، ۱۱ پزشک در شهرستان خرمشهر و ۱۸ پزشک در شهرستان آبادان مشغول فعالیت می‌شوند.

به گزارش ایرنا ۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار