تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۱۹۴۱۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل باشگاه فولاد:
برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ طبق قانون عمل می‌کنیم
 مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان اینکه برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ طبق قانون عمل می‌کنیم گفت: فولاد همواره باشگاه بزرگی بوده و در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ بدون گرفتن مجوز عمل نمی‌کند.

سعید آذری اظهار داشت: باشگاه فولاد در ارتباط با حضور بانوان به ورزشگاه ها، پیرو سیاست های کلان کشور است و تا وقتی مجوزهای لازم در این خصوص گرفته نشود و ارکانی که در این زمینه صاحب نظر بوده، اظهار عقیده نکنند نمی توانیم خلاف این موضوع عمل کنیم؛ تا روزی که مجوزهای لازم از ارگان های ذی ربط صادر نشود حضور بانوان در ورزشگاه ها اتفاق نمی افتد.

تشکیل کانون هواداران با هدف حمایت از تیم های بانوان باشگاه

وی افزود: تشکیل کانون هواداران فولاد با این هدف صورت گرفته که این باشگاه شاید در آینده قصد داشته باشد یک سری تیم های باشگاهی در بخش بانوان تشکیل دهد. ما در واقع قصد داریم با تایید هیات مدیره باشگاه در بخش بانوان تیم داری کرده و در ادامه زیرساختی فراهم کنیم تا بانوان استان برای تماشای مسابقات بانوان به ورزشگاه بیایند. از طرفی اگر روزی مجوزهای لازم اخذ شد و سیاست های کلی و کلان فوتبال کشور در ارتباط با حضور بانوان به استادیوم ها مهیا شد، آن موقع ما در ارتباط با حضور بانوان به استادیوم، یک گام جلوتر از بقیه باشگاه ها هستیم.

برخی ها قصد بهره برداری از سخنان من را دارند

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: متاسفانه در چند روز اخیر شیطنت هایی در این خصوص شد و برخی ها قصد داشتند از این قضیه بهره برداری آنچنانی کنند و اعلام کردند که آذری گفته فردا صبح بانوان می‌توانند به استادیوم ها بروند. اولا اینکه بانوان ما خودشان باهوش بوده و می دانند که زیرساخت های لازم برای حضورشان در استادیوم ها فراهم نشده است دوما باشگاه فولاد و من آذری نمی توانیم خلاف سیاست های مملکت حرکت کنیم.

وی ادامه داد: تشکیل کانون بانوان هوادار فولاد یک گام رو به جلو است و این کانون با هدف حضور بانوان در مسابقات ورزشی بانوان و گرما بخشیدن به مسابقات آنها تشکیل خواهد شد.

فولاد پتانسیل تیمداری در بخش بانوان را دارد

آذری با بیان اینکه فولاد، باشگاه بزرگی است و این پتانسیل را دارد که در رشته های ورزشی بانوان نیز تیمداری کند گفت: البته این موضوع  مستلزم آن است که اعضای هیات مدیره باشگاه و سیاستگذاری عالی کارخانه فولاد که در امور اجتماعی نقش به سزایی دارند، به ما کمک کنند. 

شرایط حضور بانوان در استادیوم ها در دست من نیست

وی ادامه داد: برای آنهایی که از سخنانم  بهره برداری سویی انجام می دهند و می خواهند این موضوع را به عنوان نقطه ضعف سیستم فوتبال کشور نشان دهند، ابراز تاسف می کنم و امیدوارم با این افراد برخورد شود. من می‌دانم که شرایط حضور بانوان در استادیوم ها چیزی نیست که دست من یا یک عده خاص باشد و می‌دانم این قضیه به سیاست های کلان مجموعه مدیریتی مملکت مرتبط است، اگر هم روزی این اتفاق از سوی فیفا رقم بخورد ما با تشکیل کانون بانوان هوادار یک قدم جلوتر هستیم. این که شما برنامه دراز مدت داشته باشید هیچ اشکالی ندارد اما اینکه عده ای می‌گویند آذری تمام مسائل در این زمینه را زیر سوال برده و خلاف آب شنا می کند، اصلا این گونه نیست.

اجازه نمی دهم هیچ کس پایش را فراتر از یک بند قرارداد بگذارد

مدیرعامل باشگاه فولاد در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است ۶ بازیکن از تیم فولاد جدا شوند گفت: این موضوع اصلا صحت ندارد و تنها شایعه است. ما تنها بن یاسین را در لیست خروج قرار دادیم. برخی از بازیکنان تیم متاسفانه در فضای اینستاگرام شخصی خود پیام های گوناگونی گذاشتند در حالی که حق ندارند این گونه حرف ها را مطرح کنند. در باشگاهی که من مدیر آن هستم اجازه نمی دهم هیچ کس پای خود را فراتر از حتی یک بند قراردادش بگذارد. این آقایان قرارداد دارند و باید پای قراردادشان باشندو انرژی بگذارند، اینکه فرار کرده و فرافکنی کنند که باشگاه ما را نمی‌خواهد، کذب محض بوده و بهتر است تعهداتشان را انجام دهند. دنیای قهرمانی دنیای مبارزه و چالش است، اگر یک قهرمان در مبارزه با چالش ها فرار کند در تمام عمر ورزشی خود باید از رویارویی با مسائل مختلف فرار کند. اینطور نیست که هر کس جایگاهش در تیم یک مقدار به خطر افتاد زود پست اینستاگرامی بگذارد. این افراد اگر هم روزی قصد داشتند از فولاد جدا شوند باید حق و حقوق فولاد را تا ریال آخر بدهند.

وی با بیان اینکه همه بازیکنان به جز بن یاسین در تیم هستند گفت: رسما تمرین تیم فولاد از روز یکشنبه آغاز می شود همچنین روز شنبه لیست افرادی را که باید در تمرین حضور پیدا کنند در رسانه ها اعلام می کنم که همه مردم خوزستان متوجه شوند و کسی نخواهد از این موضوع بهره برداری کند و بگوید او را به تمرین دعوت نکردیم.

بازیکنان موظف به حضور در تمرین هستند

آذری ادامه داد: همه بازیکنان موظف هستند در تمرینات شرکت کنند اینکه سیاست باشگاه به چه شکلی است و ورزشکاری به این باور برسد که پیشرفت کمی در تیم داشته، این مسائل ثانویه است. متاسفانه این افراد مشاوران بدی دارند که اشتباه آنها را راهنمایی می‌کنند. نکونام لیست بازیکنان جدید و خروجی را به ما داده اما منتظریم تا ۲ بازی پایانی هفته شانزدهم لیگ انجام شود و طبق قانون اقدام کنیم.

وی با ابراز ناراحتی از برنامه ریزی سازمان لیگ در خصوص زمان مسابقات فولاد گفت: در دنیا اینگونه برنامه ریزی کردن نوبر است، متاسفانه به ما اعلام کردند که ۲۶ یا ۲۷ دی ماه باید با استقلال بازی کنیم که بین ۲ هفته ۱۶ روز فاصله است این در صورتی است که همه تیم ها سوم بهمن ماه بازی می کنند. برای چه ما باید یک هفته زودتر بازی کنیم؟

فولاد نمی تواند قربانی برنامه ریزی غلط شود

مدیرعامل باشگاه فولاد با بیان اینکه فولاد نمی تواند قربانی برنامه ریزی غلط شود گفت: درست است که ما ۲ هفته زودتر از همه تیم ها به تعطیلات برویم و ۲ هفته زودتر از همه شروع کنیم؟ معتقدم حق فولاد به این شکل ضایع می‌شود. چندی پیش با علوی مشاور رییس فدراسیون و شکوری دبیرکل فدراسیون فوتبال صحبت کردم و گفتم اگر بحث بازی جوانمردانه مدنظر است اجازه دهید تیم ها در یک شرایط یکسان با هم رقابت کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که چند بازیکن در تعطیلات زمستانه جذب تیم می شوند گفت: ما بر اساس ایده های سرمربی خود بازیکن می گیریم و اگر نکونام ترجیح دهد بازیکن خارجی هم شاید بگیریم. باید برای یک بار هم که شده به این تحلیل برسیم که مدیران باشگاه ها فقط در قالب کنترل و نظارت روی کارهای فنی، فعالیت می کنند. فرمانده مطلق نقل و انتقالات در هر باشگاه سرمربی است و او تشخیص می دهد چه کسی بیاید و چه کسی برود.

به گزارش ایرنا تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با کسب ۲۴ امتیاز در مکان هفتم رده بندی قرار دارد. این تیم تاکنون برای ۲ بار جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال کشور را به بالای سر بده است و در این فصل شانس کسب سهمیه آسیایی را دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار