تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۱۹۴۱۸۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بحران در خوزستان با گفتار درمانی دولت حل نمی‌شود
عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت به بحران خوزستان توجه عملی داشته باشد، چرا که مسائل پیچیده این منطقه با گفتار درمانی دولت حل نمی‌شود.

 علی گلمرادی  با بیان اینکه مشکلات در استان خوزستان عدیده شده است، اظهار کرد: عقب‌ماندگی‌های ناشی از جنگ تحمیلی و شرایط خاص اقلیمی سبب شده تا به صورت مستمر شاهد خشکسالی، ریزگردها، سیلاب و آبگرفتگی در این منطقه باشیم، بنابراین دولت باید در خوزستان به گونه‌ای دیگر رفتار کند و برنامه‌ریزی خاص برای مشکلات خوزستان داشته باشد.

وی با تأکید براینکه بالاآمدن فاضلاب تهدید جدی برای بهداشت عمومی است، تصریح کرد: رفع این مشکل نیازمند تخصیص اعتبارات کافی است که متأسفانه به‌رغم فریادهای مردم و نمایندگان استان نابه‌سامانی‌ها همچنان پایدار است.

نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان دولت در بحران اخیر در منطقه حضور پیدا کردند، گفت: دولت پیش از این هم در رابطه با سیلاب‌ها و ریزگردها وعده‌هایی داده بود که به درستی انجام نشده و این تهدیدها و دغدغه‌ها هنوز وجود دارد.

گلمرادی خاطرنشان کرد: امیدواریم در پی سفر رئیس سازمان برنامه ریزی به خوزستان دولت توجه عملی به بحران منطقه داشته باشد چرا که مسائل پیچیده خوزستان با گفتار درمانی دولت حل نمی‌شود./آنا

:
:
:
آخرین اخبار